clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Aidet i Vallhamra imorse, sen vid gasklockan lite senare? RAX1xx?
såg dig med när du sicksacka mellan bilarna vid munkebäcksmotet.. yeap, jag satt i kön och skulle ta mig söder ut !
Aidet i Vallhamra imorse, sen vid gasklockan lite senare? RAX1xx?
JJ(CBR)JJ utanför nordstan
Vetefan hur jag kunde hinna se dig två gånger på olika ställen faktiskt? Först lämnade jag frugan på jobbet vid Vallhamra skola, sen tillbaka igen, över ormen och i kön vid gasklockan. 1,6liter dieselraket med tjolpakcet och Ducatidekal går som tåg, uppenbarligen.Yes, det var jag. Såg jag fräck ut?
Vart var du nånstans? Tyckte jag höll ganska bra tempo mellan vallhamra och stan.
Sicksack is teh shit.såg dig med när du sicksacka mellan bilarna vid munkebäcksmotet.. yeap, jag satt i kön och skulle ta mig söder ut !
Suzuki k6 à tror jag det var, en vit ombyggd till streetfigter med manlig förare med berik skinnställ vitt, körde in mot allegatan ? Ca kl 19:20
Låter som istvan. Men va vet jag
Vetefan hur jag kunde hinna se dig två gånger på olika ställen faktiskt? Först lämnade jag frugan på jobbet vid Vallhamra skola, sen tillbaka igen, över ormen och i kön vid gasklockan. 1,6liter dieselraket med tjolpakcet och Ducatidekal går som tåg, uppenbarligen.
Och ja, du såg fräck ut, och lite blöt kanske?
såg dig med när du sicksacka mellan bilarna vid munkebäcksmotet.. yeap, jag satt i kön och skulle ta mig söder ut !
Ja trodde nästan att de va ja men när du skrev passagerare så förstod ja de är inte jag!Vem var det som gjorde en idiotomkörning med sin CBR125 på Högsboleden ca 23.10 ikväll?
Herre gud, den grabben kan inte haft körkort... Vem fan kör om en 28meter lång buss, i uppförsbacke, med passagerare bak på, med max 200meter sikt, i totalmörker, med en 125a!?
...Var det du Jeppe?
kawasaki utanför nordstan idag. du?
Gröna lister på fälgarna.
vilka var ni som tanka på Shell i Mölnlycke? ca 6-8 st hojar....12,30 typ
vilka var ni som tanka på Shell i Mölnlycke? ca 6-8 st hojar....12,30 typ
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras