Var det du???

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Hoj
954 Blade
Cykelstyre skrev:
2191644 Nån här som var ute på söderleden vid frölunda torg lite innan 15? Va en vit hoj med lite rosa på sig och en svart/gul hoj. Hann aldrig se vad det var dock. :)

Det var troligtvis Karsten Janker (här på forumet) och jag! Karsten på sin yzf 750 r och jag på min 929:a blade! Min hoj är dock mörkblå/gul, så jag kan ju ha fel :) Vi var på väg ut till Yamaha!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
BajkMajk skrev:
2192244 Det var troligtvis Karsten Janker (här på forumet) och jag! Karsten på sin yzf 750 r och jag på min 929:a blade! Min hoj är dock mörkblå/gul, så jag kan ju ha fel :) Vi var på väg ut till Yamaha!

Okey då var det er jag mötte =)
Stämmer ju med det hållet ni åkte då :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
:hej

Mötte nån svart sak på 45:an på bakhjulet i dag, vid ½2 eller nåt, tror kanske att du kom fråm vägen mot Upphärad. Nån härifrån?

och sedan, vid ½5 såg jag ett helt gäng på gamla vägen mellan Trollhättan och Lilla Edet som stod o tog på sig regnkläder när vi åkte förbi...

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Köpte min första hoj i veckan å vart ute å kört en massa nu. Det är skoj å se så många ute som hejjar på en :)
Så ser ni en silvrig er6f som inte hejjar får ni gnälla på mig ;)
Ha det bra!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Miss_Orchidee skrev:
2192966 Vem av alla oss är det som jobbar i Allums köpcentrum och kör en Svart/lila Yamaha FZR ?

Vet inte, nån mupp antagligen :arsele.

Ooky

The more the faster the better =)
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
KTM 660
graphite ghoast skrev:
2197747 trevligt att det är fler som kör 675, och en grå sådan.. :yoparty

:tummenupp

Tror inte det finns så många grå trajjor här i gbg kanske var det dig jag såg för ca 3 veckor sen. Vi stod på götaplatsen å såg en grå trajja köra ner mot burgården.
Såg åxå en grå när jag hade inne min på 80 mila service förra fredagen (26/5) på johans mc me en jekla massa carbon på. kanske var samma hoj ? Var det din ??

Ses där ute på vägarna hehe :hej

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yaaama Retta
Ooky skrev:
2198772 :tummenupp

Tror inte det finns så många grå trajjor här i gbg kanske var det dig jag såg för ca 3 veckor sen. Vi stod på götaplatsen å såg en grå trajja köra ner mot burgården.
Såg åxå en grå när jag hade inne min på 80 mila service förra fredagen (26/5) på johans mc me en jekla massa carbon på. kanske var samma hoj ? Var det din ??

kan ha varit jag för tre veckor sedan..inte jag på johans mc, har inte lyckats skaffa mig tillräckligt många mil på hojen än..kass..men jobbar på det.

syns i vimlet.....

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Ooky skrev:
2198772Tror inte det finns så många grå trajjor här i gbg kanske var det dig jag såg för ca 3 veckor sen. Vi stod på götaplatsen å såg en grå trajja köra ner mot burgården.

Jag har en silver-grå Daytona 600... oklart om det är mig du menar. Har ingen fiber på min hoj... Och kan inte dra mig till minnes att jag varit där och då. Har varit runt lite överallt i det sista...

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Mötte ett svart monster dark i nol eller surte eller liknande i morse vid 6:30 någe. Nån härifrån? Själv lämnade jag mitt monster hemma o tog bilen istället, tur det för det regnade när jag skulle hem från jobbet igen, men man blev allt lite sugen på o köra när man mötte en så stilig hoj... :tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tvivlar på att det var nån härifrån Ggb delen men jag såg 5 militärgrabbar på varsin tvitaktare (Huskvarna?) ute i Åbro industriområde runt 15.30. Såg ut som dom övningskörde för längst bak åkte det en gubbe med gul väst på sig där det stog nånting om Örebro...sak samma, det var en trevlig syn iaf men dom luktade fan :hihi.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Pinky skrev:
2203878 Tvivlar på att det var nån härifrån Ggb delen men jag såg 5 militärgrabbar på varsin tvitaktare (Huskvarna?) ute i Åbro industriområde runt 15.30. Såg ut som dom övningskörde för längst bak åkte det en gubbe med gul väst på sig där det stog nånting om Örebro...sak samma, det var en trevlig syn iaf men dom luktade fan :hihi.

dom snackade något på radion om någon övning va tydligen uppställning på Packhus kajen..då nämnde dom MC aduiansen (fel tavat) med..

jag har fan Kört GGN med en sån husqvarna och dom går banne mig bra :yoparty

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
aaha nu möte ja nog Showtime igen nere i hamnen som körde mot hotell arken.. + 2 till där den första hojen slangade upp å vinkade glatt me sitt framhjul.. :hihi Mötte senare 2 motader borta vid älvsborgsbron oxå dem körde mot arken..

Godis Kungen

Godis är bra för mig (SÄKERT)
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Fighter jävel
Hmmm, Igår va det någon vid 8 tiden som kom körandes på en svart ducati vid Tuve "centrum" svängde förbi mig, i min arbetsbil och den framför och sedan missade att svänga eller snarare TVÄRNITA, och såg ut som du skulle vurpa. :va Sedan svängde du ner till skolan som ligger precis brevid.

Va du sen till skolan eller :confused:

Ingen som vill kännas vid detta ?!?!?!

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Calle^^ skrev:
2204412 aaha nu möte ja nog Showtime igen nere i hamnen som körde mot hotell arken.. + 2 till där den första hojen slangade upp å vinkade glatt me sitt framhjul.. :hihi Mötte senare 2 motader borta vid älvsborgsbron oxå dem körde mot arken..
hehe japp det var vi igen.. ute o tränar bakhjul på arken :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...