de var nog jag somlekte liteMonster tjejen skrev:2334277Halloj.... vem va det som åkte lite på slangen vid DHL´s lastkajjar med en Husa igår vid 22-23 tiden (lite mörkt va det iaf)??
Jag stod upp på taket å jobba
Visst, det var jag. Men jag såg inte dej, ....jag är en dålig människa - min själ e svart, skäms på mej..zajtar skrev:2336464den som ligger vid volvo penta ..
trickyrick skrev:2339398Visst, det var jag. Men jag såg inte dej, ....jag är en dålig människa - min själ e svart, skäms på mej..
graphite ghoast skrev:2351087såg en Triumph Daytona TT påväg in i Tingstadstunneln vid 13-tiden idag?
kan det ha varit en hisingsbo måntro??
körde själv i malmöfilen på en daytona 675....
Jessan skrev:2351870Daytona TT
Var det en svart TT så kan det ha varit jag... blå/svart/vitt ställ, mattsvart hjälm o blå ryggsäck...
Hade varit hos min syster och matat hennes katt efter att ha varit hemhemma och ställt-upp-jobbat 11-23 onsdag o torsdag
graphite ghoast skrev:2356011edit: med tanke på din avatar så antar jag att du inte har en anning gult på din hoj
Rasorblade skrev:2329039Tutade på GixxerTina och Peter R1 idag vid rondellen Bilia Sisjön...
Steen_Tzr skrev:2357720Blev omkörd av en mc på jordfallsbron hade sh tröja på sig tror de stod möggel på
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|