Rasorblade skrev:2638500Idag 16-tiden utanför Bilia sisjön en svart Duke med svarta kläder.... ngn här?
Hojen brukar för övrigt stå parkerad brevis alkvists på något lager eller avd det akn vara där
Rasorblade skrev:2638500Idag 16-tiden utanför Bilia sisjön en svart Duke med svarta kläder.... ngn här?
Jag o Sniff var ute en sväng. Roligt att se folk som ännu kör sporthoj trots att det är decemberzajtar skrev:2653969va det för motardsnubbar jag å fabbe såg vid 4 tiden . vid gp huset i stan idag
sharpedge skrev:2655662En firestorm efter kl. 16.00 fick tokstopp i vattnet vid maxi storköp och välte på sidan med förare som fick sig ett bad, tror du lyfte hojen på ren ilska och in mot bilbutiken.
Lynn skrev:2654903Var ute och körde en sväng i lördags och mötte en anna KTM i Kungälv... någon här ifrån?![]()
Gottis skrev:2656325hmm gick du inte fram och sa att det inte va en vattenskoter lr en offroad han körde![]()
Lynn skrev:2656878Japp![]()
Du körde mot kexen och jag mot sjukhuset![]()
Idag kl. 15.15 mötte jag en Husa, blå/vitt skinnställ vid gårdamotet + att jag låg bakom en 525:a ut mot Utby
Några härifrån???
Japp, jag är den husabergägaren, en stolt sådan =)
du satt i bilen eller ?
Två husa-motarder utanför skandinavium i går kväll vid 7 snåret eller lite innan?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |