Var det du???

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
CHASER?

Va det dig jag såg åka ner mot backaplan igår, kommandes från tingstads tunnel hållet? Såg ut som dig iallafall... Jag satt i en bil vid ett rödljus bredvid... :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Miss_Orchidee skrev:
Idag (lördag 7/5 kl: 16:35 -16:52) stod jag ute vid busshållplatsen utanför Coop/elgiganten/systembolaget/power ute på hisingen...
Så kom det förbi två grabbar (antar att det va två killar) en på en Kawazaki ninja av äldre modell -grön vit. och en på en motard....
Killen på Kawan hade silver/svart skinnställ och killen på motarden hade Goretex i svart...

Iaktog er vilket ni antagligen uppfattade, för ni saktade ner, killen med motarden weelade lite och killen på Kawan VINKADE till mig :va ja funderade ett tag på om det va nån jag kände... men jag kan inte för mitt liv komma på vem ja känner med en sådan hoj i kombination till det skinnstället.... :confused:
Nu vet ja vem det va :banana Det va ju "Sundance Kid" som var ute och latjade....

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
vem var du i Grön BMW igår vid kungsportplatsen som stannade vid min hoj (blå R6a) jag såg dig hela tiden... det är fullt att RÖRA någon annans hoj.. :fatta!
Jag vet inte vad du pillade med... jag var väldigt upptagen annars hade jag kommit fram och sagt hej hej :pannkyss

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
EZrideR skrev:
vem var du i Grön BMW igår vid kungsportplatsen som stannade vid min hoj (blå R6a) jag såg dig hela tiden... det är fullt att RÖRA någon annans hoj.. :fatta!
Jag vet inte vad du pillade med... jag var väldigt upptagen annars hade jag kommit fram och sagt hej hej :pannkyss
App app app... se men inte röra, är det som gäller ALLTID!!!! om inte ägare är närvarande :)

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
Miss_Orchidee skrev:
App app app... se men inte röra, är det som gäller ALLTID!!!! om inte ägare är närvarande :)

Håller absolut med dig... får jag själv har den inställningen... jag har märkt att just det stället är väldigt popis för folk som vill tafsa på andras hojar.. sisst var jag där blev jag tvungen till att gå till två gubbar som höll på att provsitta min hoj... *AARRGGG* och när jag sa att titta och beundra gärna... men ge fan i att röra den... och sen frågade jag gubben om det var ok om jag satte mig på hans bil eller i hans bil om han hade cab. och han svarade med att han hade oxå hoj..
så att det skulle göra saken bättre...
:huvet

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Var det du som körde en svart suzuki sv 650 nerför gråberget grå/svart ställ tror det var ixs ???

jag såg dig! bara så du vet du har slapp kedja!

Mv. Oskar

ps. snart är min hoj hel och då jävlar ds.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Rasorblade skrev:
Ngn med R1/R6 röd/vit/svart som besökte Eklanda i torsd.-fred. förra veckan
Iklädd camo-STR byxor. Såg lite vilsen ut! :confused:

jag har ett par camo byxor men vet i fan om jag har vart vid Eklanda :va

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Rasorblade skrev:
Området som ligger ovanför K-Rauta?! Såg ut som personen letade efter ngt/ngn.

ps. Vita-camo....

det va jag hade vart hemma hos duke-GBG och monterat på det nya Drivpaketet va i torsdags väntade in honom han åkte 4-huligt :va så det gick lite sakta :hihi

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Va fan är det aaaaaaldrrriiiig nån som ser mig? Jag flänger runt överallt juuu, trixar jag för döva ögon? :D

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Hultan skrev:
Va fan är det aaaaaaldrrriiiig nån som ser mig? Jag flänger runt överallt juuu, trixar jag för döva ögon? :D

Som om du inte fick massor med uppmärksamhet igår, från första parkett..

Så länge du höll dig på rätt sida då förstås :D

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skrutten skrev:
Som om du inte fick massor med uppmärksamhet igår, från första parkett..

Så länge du höll dig på rätt sida då förstås :D
Du kollade ju inte ens på mig juuuuuuuu...

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Gottis skrev:
det va jag hade vart hemma hos duke-GBG och monterat på det nya Drivpaketet va i torsdags väntade in honom han åkte 4-huligt :va så det gick lite sakta :hihi

Bor i närheten eller......??
Du var ju precis utanför mit hus och gasade. Pärlan stod under skynket och jämte stod "röda faran" (SAAB 95). Om du kommer ihåg.

:D :hihi

Bara å knacka på så fixar jag kaffe nästa gång! :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Rasorblade skrev:
Bor i närheten eller......??
Du var ju precis utanför mit hus och gasade. Pärlan stod under skynket och jämte stod "röda faran" (SAAB 95). Om du kommer ihåg.

:D :hihi

Bara å knacka på så fixar jag kaffe nästa gång! :tummenupp

hmm jag va lite ute och cyklade jag hade va på väg hem till Knut och skulle käka middag där han har en blå r1:a och hans sambo kör en fazer 600 blå den med :) hittade inte hem till honom och det va i lördags men är jag där uppe och snurrar igen så lovar jag att hälsa på kaffe är alltigt välkommet :banana skulle du va i lunden så är det bara att knacka på där bor jag :)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Gottis skrev:
hmm jag va lite ute och cyklade jag hade va på väg hem till Knut och skulle käka middag där han har en blå r1:a och hans sambo kör en fazer 600 blå den med :) hittade inte hem till honom och det va i lördags men är jag där uppe och snurrar igen så lovar jag att hälsa på kaffe är alltigt välkommet :banana skulle du va i lunden så är det bara att knacka på där bor jag :)

Ser man på!!! Fler hojåkare i Eklanda! :tummenupp

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Var det Rejvis jag såg vid postterminalen igår kväll? På en chopper.. med flames och allt. :skrämd

Blir man inte bannlyst från WCX för sånt'? :va

Skämt åsido, minichoppern var riktigt cool! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag