Var det du???

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Ingen som såg mig vurpa på Älvsborgsbron igår 07.47? Jag var medvetslös i 9timmar och minns inget av den här veckan, försöker få det att klarna... :(

Edit: Kanske var fel tråd men hjärnskakningen gör det omöjligt för mig att hitta rätt.

Har du fått nån klarhet i vad som hände? Krya på sig!
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Har du fått nån klarhet i vad som hände? Krya på sig!
Jag minns ingenting än. Dock kan man dra några slutsatser, drevskyddet ligger här hemma på skrivbordet, möjligen har skosnöret eller byxbenet trasslat in sig i framdrevet. Jag har ändå kört hoj i 5år så det känns underligt att jag bara skulle vurpa.

Anledningen till att drevskyddet inte satt på plats vågar jag inte spekulera i, men en möjlig teori är att jag har använt det för att rita upp ett eget drevskydd. Jag har svaga minnen av att jag har CADat upp ett drevskygg och det kan ju förklara varför jag fick en fräst plastbit med 3 hål i när jag kom hem. Men jag är helt lost i bollen, nu vet jag att det är torsdag men hade jag fått gissa hade jag sagt söndag eller måndag.

EN SAK ÄR IAF SÄKER, 13 ÄR MITT OLYCKSTAL !

Om någon finner det intressant så står det lite här: http://www.polisen.se/sv/Aktuellt/H...2012-06-13-0747-Trafikolycka-singel-Goteborg/

...Förlorat minne ser jag som allvarligt.
 
Last edited:

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
:felämne ...Hojen blir hos Johans i 6 VECKOR :huvet Inte för att det är mycket att göra utan för att väntetiden är så lång. Ska höra med dom om jag inte kan få komma dit själv och meka ihop den.
 

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg (Lindome)
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Har flera dåliga erfarenheter av Johans så jag har lovat mig själv att inte handla av dem igen.
Verkar som om många vänder sig till andra handlare av samma orsak.
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Har flera dåliga erfarenheter av Johans så jag har lovat mig själv att inte handla av dem igen.
Verkar som om många vänder sig till andra handlare av samma orsak.
Jag handlar normalt inte tjänster av dom, nej behöver jag ha gjort nått med hojen så kör jag upp den till MC-kompaniet i Väring utanför Skövde. Dom vet va dom sysslar med och bra priser är det också.
...Men vad ska man göra när den står halvt mosad hos dom...:(:backontop
 

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Ort
gbg:are
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Ingen som såg idioten som tog övre delen av mitt tändningslås till min 990 Adventure i morse vid Ramberget?
Du har iaf gjort hojen obrukbar och kommer hamna på verkstad. Glad midsommar!!!

Jävla idiot som försöker stjäla en hoj med startspärr och med larmat skivbromslås...klart du bara han förstöra tändningen först så att jag inte kan köra med den på ett tag och att de kommer kosta mig massa pengar. Ta du din jävla grisk-k och stoppa upp den i röven istället för att använda den för att förstöra för andra.

Hittar jag dig din kommer du få en enkelbiljett till helvetet så håll dig jävligt långt bort.
//Tack och hej
 

slr

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Djungelmoppe
Fan jag bor ju mitt emot ramberget och var ute å tog en morronprommenad, såg dock inget, men hade jag gjort det hade jag mer än gärna hjälpt dig kans jag säga.

Förstår inte vad folk tycker är svårt i att låta andras saker vara :huvet

Jävligt tråkigt å höra, hoppas det löser sig snarast möjligt!!!!
 

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Ingen som såg idioten som tog övre delen av mitt tändningslås till min 990 Adventure i morse vid Ramberget?
Du har iaf gjort hojen obrukbar och kommer hamna på verkstad. Glad midsommar!!!

Jävla idiot som försöker stjäla en hoj med startspärr och med larmat skivbromslås...klart du bara han förstöra tändningen först så att jag inte kan köra med den på ett tag och att de kommer kosta mig massa pengar. Ta du din jävla grisk-k och stoppa upp den i röven istället för att använda den för att förstöra för andra.

Hittar jag dig din kommer du få en enkelbiljett till helvetet så håll dig jävligt långt bort.
//Tack och hej

Jag har sett din hoj stå där ute vid soprummet (jag bor i närheten). Synd att du inte fick ha den ifred! Tycker det har rört sig lite skumt folk i området på senare tid.. (ja, skummare än vanligt). Får ta och starta ett medborgargarde snart så vi blir av med packet... :smasha
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Jag handlar normalt inte tjänster av dom, nej behöver jag ha gjort nått med hojen så kör jag upp den till MC-kompaniet i Väring utanför Skövde. Dom vet va dom sysslar med och bra priser är det också.
...Men vad ska man göra när den står halvt mosad hos dom...:(:backontop
Jag kan rekommendera Bergmans Motor i Borås annars. Trevlig personal och att vi har 15% rabatt på det mesta är helt ok oxå..:hihi
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
Supermotard körde bakhjul längs kanalen utanför Golden days..du?

3 hojar vid svingeln..

2 sporthojar i partille vid anneberg runt 20:50
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Röd CBR 600RR -04 som fick en röd SAAB 9000 i röven vid Järntorget efter en överraskande inbromsning, var det du?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top