Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Hade koll på stan idag och fick för mig att jag såg den eventuella Victoryn.Men var är tråden som man skrev i. ![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Hade koll på stan idag och fick för mig att jag såg den eventuella Victoryn.Men var är tråden som man skrev i.![]()
Sakliga vuxna diskussioner hör inte hemma på nätet, och lyssnar man på trumps eller valfria polutikers argument ser man att dagisnivån härskar.Om någon undrar varför Trump håller på att bli president räcker det med att titta i liknande trådar. Man kan konstatera att vissa folkgrupper är överrepresentade i vissa frågor utan att det automatiskt innebär all hela motsvarande folkgrupp borde avrättas plågsamt. Iranier är den del av befolkningen som procentuellt har högst andel doktorsexamen i Sverige men jag hör ingen påstå att vi borde stänga Svenska universitet för övriga? Vi är vuxna människor och borde kunna föra en saklig debatt även om detta.
![]()
Hojen funnen, tråden borttagen.
Du måtte med oss skämta aprilo..Vi är vuxna människor och borde kunna föra en saklig debatt även om detta.
Nä, jag säger att internet har spillt över i verkligheten.Du kör alltså på klassikern: Arguing over the internet is like competing in the Paralympics; even if you win you're still a retard...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nä, jag säger att internet har spillt över i verkligheten.
Jag läste att den tyvärr var rätt kvaddad av samhällets nya gullegrisar.Tyvärr har du nog rätt när man lyssnar sig omkring. Samtidigt tycker jag att man bör komma ihåg att det är de 10% längst till höger och vänster som står för 80% av allt som hörs i media. Resten orkar inte med att bli kallade för rasister, batikkossa, fascistsvin, AFA-drägg etc.
I dessa lägen hänvisar jag till South Park S16 e9, Raising the bar. En klen tröst är att försök till politisk debatt i USA är rent omöjlig jämfört med här, nackdelen är att vi är bra på att kopiera dem...
Det viktiga är att personen har fått tillbaks sin hoj i (förhoppningsvis) körbart skick![]()
Jag läste att den tyvärr var rätt kvaddad av samhällets nya gullegrisar.
Du hade den la i fickan? ?Aahhh, det var ju tråkigt att läsa.Konstigt, min högerhand knöt sig och blev hård som sten.Ja ja det betyder kanske något det med.![]()
Du hade den la i fickan? ��
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |