Var fan?!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mille-R; Ja, jag känner ett par damer runt 30+
En av dem är Anneli, hon är ju singel. Sen finns det massa andra tjejer som nyligen kommit hit till forumet som är singlar. Dock lite under 30sträcket.
Pillis bland annat är en jättetrevlig tjej, som jag faktiskt träffat IRL *nänääänääänäää*
Finns inte så många jätteunga tjejer, iofs, är du 40+ och tjejerna 20 kanske de är unga :rolleyes:

Pillis; ack ack. Jag har ju den perfekta karln till dig. Det finns ju dock två problem. Han är upptagen och han är min :tuttar
Annars finns det faktiskt trevliga killar här på forumet som är snälla, charmiga, ärliga och har humor.
Jag skall vara både festfixare, kärleksfixare och foto/filmfixare iår. Samt hinna köra lite hoj också!
Du har ju dejt med Mcbudet, sen verkar ju Mille-R vara på hugget.
Plåtniklas skall hålla sig undan, han o Flamma77 spammar ju som as i denna tråd :tuttar

Ack denna tid, nu tittar våren fram och känslorna skuttar som aldrig förr.
Blir det några Sporthojskärlekspar denna sommar också tro? :Bugar
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
haha okej! nog kommer man vara ny duschad och utyan skinställ ibland!
och jag hoppas att få träffa dig utan att du bjuder på morfin och jag är jätte trasig


hummz.. om jag hajjde det rätt så skall amn vara nyduchad när vi ses och sen är det kläder i läder och svettas lite på det som gäller!?!?



Pillis skrev:
Har vi??? När??? Just d...till våren när du är svettig & läderklädd! :va Måste erkänna att jag hellre dejtar en kille UTAN skinnställ och gärna nyduschad...svettig får man bli sen :tungan :tuttar
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mcbudet skrev:
haha okej! nog kommer man vara ny duschad och utyan skinställ ibland!
och jag hoppas att få träffa dig utan att du bjuder på morfin och jag är jätte trasig


hummz.. om jag hajjde det rätt så skall amn vara nyduchad när vi ses och sen är det kläder i läder och svettas lite på det som gäller!?!?

Jag får inte bjuda på morfin så d e bäst att du är hel när vi ses...för din egen skull asså!! :tummenupp
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Bikerbitch skrev:
Annars finns det faktiskt trevliga killar här på forumet som är snälla, charmiga, ärliga och har humor.
Du har ju dejt med Mcbudet, sen verkar ju Mille-R vara på hugget.

Jag VET att d finns goa gubbar här på sporthoj... :tungan

Som sagt...gärna 25-30 år...sorry Mille-R
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
eus skrev:
Finns det så många killar som vill ha "skoj" vid sidan om?
Vad är det fel med killar?

Jag råkar iaf ALLTID ut för FEL killar...inte konstigt man har en helt vriden bild av killar i allmänhet...skit oxå :va
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
jag skall försöka! har en viss förmåga att gå sönder på vårkanten.....

Pillis skrev:
Jag får inte bjuda på morfin så d e bäst att du är hel när vi ses...för din egen skull asså!! :tummenupp
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
berggren_martin skrev:
Vad är det för fel på svett och läder helt plötsligt? ;)

Äh, d e väl inge fel på svett å läder...men när man e på dejt är d kanske trevligare om man inte är så svettig och killar får ENDAST klä sej i läder om d gäller ställ... :tuttar
 
Last edited:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Är detta nya dating tråden eller??

förresten Pillis jag stämmer in på beskrivningen förrutom att jag inte åker runt i skinnkläder... :hej :D
 

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg/ hisingen/ på gatan
Hoj
BMW R1200 ST -05
JAAHOO :) Jag kvalar inn på första plats :Bugar allt stämmer inn på mej åså bor jag närmare än mcbudet

Pillis vad gör du på fredag? :kär


Pillis skrev:
Du e ju bara föööör shysst asså! :banana Men duuu...jag vill ha en 100% ÄRLIG kille m charm & humor...gärna mellan 25-30 år...det största kravet jag har på en kille just nu är dock att han är SINGEL...*suck*...d finns såååå många upptagna killar som bara är ute efter nåt "skoj" vid sidan om...:(...jag vill ju att killen ska vilja ha mej på "heltid" lixom...
Haha...d där lät ju som en kontakannons... :tungan Ska du va både festfixare och kärleksförmedlare i år??? :yoparty
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
Du e ju bara föööör shysst asså! :banana Men duuu...jag vill ha en 100% ÄRLIG kille m charm & humor...gärna mellan 25-30 år...det största kravet jag har på en kille just nu är dock att han är SINGEL...*suck*...d finns såååå många upptagna killar som bara är ute efter nåt "skoj" vid sidan om...:(...jag vill ju att killen ska vilja ha mej på "heltid" lixom...
Haha...d där lät ju som en kontakannons... :tungan Ska du va både festfixare och kärleksförmedlare i år??? :yoparty

Hang on. En sådan känner jag! Ring så skall du.. ehhh.. få hans nummer!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top