sportbike
Guest
Idag är hela underredet klätt med stora plastschabrak på nyare bilar Jörgen, komma åt är ett minne blott.Ok, om hasplåten måste tas bort för att byta olja låter det ju som en idiotkonstruktion.
Idag är hela underredet klätt med stora plastschabrak på nyare bilar Jörgen, komma åt är ett minne blott.Ok, om hasplåten måste tas bort för att byta olja låter det ju som en idiotkonstruktion.
Idag är hela underredet klätt med stora plastschabrak på nyare bilar Jörgen, komma åt är ett minne blott.
Inga problem, bara att hojta till så fixar vi.Ok, blir att behålla bilen då.
Hasplåt av plast låter ju lite meningslöst, meningen är ju att hasplåten ska skydda tråg mm
Tänkte jag skulle byta fjädrar och dämpare vid tillfälle, hör gärna av mig till dig då!
Även om de funkar bra, så känns det ju inte orimligt att fjädrar och dämpare kan vara lite trötta efter 32 år. Skulle vara roligt att byta och se vad som händer.
Det gick ju himla geschwint när du hjälpte mig att byta slutväxeln!
Biltema har ett kit för muttermaskin, funkar kalas.
På den gamla ss-pråmen?
Lycka till att få dit den utanpåliggande sorten.
Biltema sa jag, vi har helt andra grejor.
Ok, blir att behålla bilen då.
Hasplåt av plast låter ju lite meningslöst, meningen är ju att hasplåten ska skydda tråg mm
Jo, det utgår jag ifrån. Men den utanpåliggande sorten går inte att få dit oavsett om sykes eller någon annan levererar den.
Poängen var lite att om han nu nyttjar den vingliga lyften och lägger två papp så byter han dom plättlätt.
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari