Var finns godaste hojkäket?

Var finns godaste hojkäket?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
En qp på mcd,inget tjafs bara kött i bröd med ost,krävs xtra gurka men då blir den nygjord oxå om man måste käka på fetthaken.

Dagens på värdshuset i ängelsberg(ä el. e?)bästa dagens jag käkat i synnerhet fisken,klar guldkrogskvalle till samma pris som en meny på snabbmatsställena.
Ligger någar mil norr om v-ås.

Henrik
 

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Långshyttan
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
En qp på mcd,inget tjafs bara kött i bröd med ost,krävs xtra gurka men då blir den nygjord oxå om man måste käka på fetthaken.

Dagens på värdshuset i ängelsberg(ä el. e?)bästa dagens jag käkat i synnerhet fisken,klar guldkrogskvalle till samma pris som en meny på snabbmatsställena.
Ligger någar mil norr om v-ås.

Henrik

Annars gör man som farbror gubbe å tar med sig en termos kaffe (givetvis förberedd med socker i) å en skogaholms limpa (skivad) med ost på. Stannar på första bästa rastplats med bänkar å sätter sig där å njuter, tar sen obligatoriska ciggen för att sen bege sig hemåt igen...:yoparty
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
stället man äter på är nästan viktigare ibland...
de kan smaka hur gott som helst men sitter man nere i en källarlokal eller nåt då suger de fan..
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Annars gör man som farbror gubbe å tar med sig en termos kaffe (givetvis förberedd med socker i) å en skogaholms limpa (skivad) med ost på. Stannar på första bästa rastplats med bänkar å sätter sig där å njuter, tar sen obligatoriska ciggen för att sen bege sig hemåt igen...:yoparty

Lite off men bara lite,ska ju givetvis va en ciabatta med brie el kittost(beroende på humör)sen gör man upp eld och gör en expresso i sin medhavda enkopps pressobryggare för att sedan åka och ställa sig och posa utanför det lokala snabbmatshaket i en timme innan man åker hem. :)
 

peakupnorth

Sjöfarare
Gick med
2 Jul 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2010, Suzuki GSX 1250 FA
Tunnbrödsrullar fyllda med skagenröra o isbergsallad, toppade med räkor , rökt lax, eller kräftstjärtar, tunnbrödsrullar fyllda med potatissallad , toppade med rostbiff o rostad lök.:tummenupp Jam Jam + Nära till parkering

Dagens Tips på lunch ställe
Koch's Delikatessbod
Storgatan 25 871 31 HÄRNÖSAND
http://www.delikatessboden.se
 

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Långshyttan
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
Annars har vi Hökargrillen i Hedemora.:yoparty Deras Kebab tallrik måste va bland dom goaste som finns, såsen dom har på går inte av för hackor!:tummenupp
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vikingagrillen i Kungälv för halv special med västkustsallad och 08:a.

Översättning för er som inte vet: Korv med bröd och mos i bricka med gegga som smakar riktig fisk (ingen självlysande gös från västerås) samt pucko
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Det här var en tråd precis i min smak, så jag väcker den till liv igen !! 4 år sen det skrevs så ja antar att vissa ställen inte ens finns kvar :död Såå, bästa guldgruvorna, gärna såna småhak som man e lite rädd för o testa! väldigt gärna i Örebro eller gävleområdet! :Bugar
 

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Sjärnklova som ligger ca 1 mil norr om Nyköping längs kustvägen, vettiga priser (dock en bit över McD) och grym mat i fantastisk miljö!
Dock en bit från Gävle (vad man nu ska till Gäfle att göra...)

Fredrik:va
 

TriumphNynäs

Medlem
Gick med
8 Dec 2007
Ort
Nynäshamn
Hoj
För många enligt hustrun...
Sjärnklova som ligger ca 1 mil norr om Nyköping längs kustvägen, vettiga priser (dock en bit över McD) och grym mat i fantastisk miljö!
Dock en bit från Gävle (vad man nu ska till Gäfle att göra...)

Fredrik:va

:smasha VÄRDSKLOVA skall det vara, annars kanske dom kommer helt fel, i övrigt håller jag fullkomligt med både miljö och mat är värt en omväg, krokig asfaltväg dessutom (men det kan komma cyklister och fotvandrare lite varstans på vägen).
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Sjärnklova som ligger ca 1 mil norr om Nyköping längs kustvägen, vettiga priser (dock en bit över McD) och grym mat i fantastisk miljö!
Dock en bit från Gävle (vad man nu ska till Gäfle att göra...)

Fredrik:va

Låter asbra ! Vad är det för sorts mat?? haha jag pluggar i gävle därför skrev jag med det också :p:yoparty
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Keps grill vid Globen. Ät deras Kebabrulle och dö sedan. Det kan ske alltså, den är awesome.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top