Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Finns det någon mc-butik i stockholm som har OGK hjälmar?
Är lite nyfiken på dessa...
mvh
SB
mvh
SB
Ebay.co.ukSuperbee skrev:2304649Finns det någon mc-butik i stockholm som har OGK hjälmar?
mvh
SB
Skit i butikerna. Har för mig att Fürstenhoff här på forumet hade några av deras topp hjälmar till salu för grymt bra priser för ett tag sedan. Kolla först med honom, en hygglig kille.Superbee skrev:2304649Finns det någon mc-butik i stockholm som har OGK hjälmar?
Superbee skrev:2304649Finns det någon mc-butik i stockholm som har OGK hjälmar?
mvh
SB
Klabbe skrev:2320584Jag beställde min från www.mandp.co.uk
Kika under Clothing and helmets/Helmets special offers
Riktig billigt!!!
köpte min där med, betalade nog 15pund i frakt, fick den hem till dörren 7dagar senare....Magnus skrev:2320632Riktigt billigt Vad betalade du i frakt?
morecore skrev:2321280köpte min där med, betalade nog 15pund i frakt, fick den hem till dörren 7dagar senare....
Japp precis, jag gav 1600 tror jag. Den kostar fortfarande 5995:- på mitonga.seMagnus skrev:2321378Då blir det ju straxt under 1600 kr för en hjälm. Som sagt riktigt billligt, nästan så att man måste spontanköpa en ju
Får du 4st order confirmations, så har du beställt 4st. Får du ett, så är det lugnt...Wonderboy skrev:2321528KAN DET VARA SÅ BILLIGT SOM DET STÅR? edit: var ju pund...
aja, JAG FÖRSÖKTE KÖPA ETT PAR VERTIGO CORSA SIDISTÖVLAR Å RÅKADE TRYCKA FYRA GÅNGER PÅ "CONTINUE". Har jag köpt FYRA stycken då?
Det var ju inga kort eller något alls?
Jag hade turen att tjejen köpte en NITRO hjälm, som har samma tillverkare som OGK. Eller på nått sätt är de samma företag. Jag tog samma storlek som henne och de kändes ganska identiska.Swedan skrev:2322589Jo det ser ju bra ut.
Hur i allsingdar (lät föråldrat) provar ni hjälmen ni köpt på nätet då???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|