Var hitta klistermärken/dekaler

Olsson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha Tracer 07
Är på jakt efter enfärgade klistermärken/dekaler i storleken 20*40 cm för att skära ut egna mönster i. Behöver väl en 3-4 stycken.

Någon som vet en bra butik i Stockholmsområdet? Alternativt en webbutik med bra bilder på sina produkter.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Målaraffärer brukar sälja självhäftande plast i olika färger typ 40 cm bred. Bra att ha på en cross/motar t.ex och skära ut bakgrunder till siffror eller till att skära ut egna dekaler t.ex..

- Johan

Olsson skrev:
Är på jakt efter enfärgade klistermärken/dekaler i storleken 20*40 cm för att skära ut egna mönster i. Behöver väl en 3-4 stycken.

Någon som vet en bra butik i Stockholmsområdet? Alternativt en webbutik med bra bilder på sina produkter.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Hur svårt är det att skära ut egna dekaler? Är det lätt att typ skära i materialet? Jag har gjort egna packningar några gånger och om dekalerna ser ut som packningarna så gör dom sig nog inte så bra på hojen :gnissla

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
kolla med reklamfirmor...de säljer nog en bit folie till dig :tummenupp
jag vände mig till www.adsign.se när jag gjorde om min blade....kolla deras arkiv så ser du hur min blev...

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
Olsson skrev:

Kanske kan va nåt: www.prodecal.se

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
HanneZ skrev:

Känner en som jobbar där så det blev inte jättedyrt...
Tror jag pröjsade 500:- för folien + utskärningen...
Kan tillägga att det var endast grafitfolien som jag satte dit!

Bifogat

• P6290012.2.JPG
    P6290012.2.JPG
    140 KB · Visningar: 198

Olsson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha Tracer 07
Tack för alla förslag.

Som vanligt så ska det helst kosta gratis så jag tänkte kolla med målarbutiker och reklamfirmor om de har en eller ett par snuttar i rätt färg över till en billig peng.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Olsson skrev:
2040476 Är på jakt efter enfärgade klistermärken/dekaler i storleken 20*40 cm för att skära ut egna mönster i. Behöver väl en 3-4 stycken.

Ungefär vad är det du ska ha utskuret, jag har skutit ut dekaler själv med mattkniv/skalpell, det ser oftast ut som ankbajs.

En bullpåse och en lagom slant i näven hos närmaste reklamsnubbe är en mycket bättre lösning, eller om det är en sponsordekal du ska ha, låt honom också sponsra, med dekalerna...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kanske kan bistå med skärandet och materialet. Gratis blir det inte, och bullar är inte giltig valuta, men pengen motsvarar nog inte mycket mer. Skicka PM om vad du vill ha och sådär så ska jag försöka överraska dig positivt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Mattias skrev:
2042064 Jag kanske kan bistå med skärandet och materialet. Gratis blir det inte, och bullar är inte giltig valuta, men pengen motsvarar nog inte mycket mer. Skicka PM om vad du vill ha och sådär så ska jag försöka överraska dig positivt.

Jag sa bullar OCH en lagom slant, nu prutade du just bort bullarna för dig själv :fatta!

Olsson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha Tracer 07
Tack för förslagen grabbar men det är riktigt enkla utskärningar som ska göras. Helt raka linjer i 90 grader. En vass kniv och en linjal så är saken klar.

Däremot kan det vara bra att veta det finns hjälp att få i framtiden. Vurpor är liksom oundvikligt.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning