Var Hittar man Knäpuckar med titan i???

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
hahha det är dyra leksaker. em bandag så är de 350kr borta. och man måste köra in dem ordentligt för att det ska spruta, ialla fall de jag köpte. men sen blir det fett roligt!!
 

Pilsner

Lägger mig gärna ner...
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fazer 1000, R1 bana, Sachs MadAss
Alex 6R skrev:
hahha det är dyra leksaker. em bandag så är de 350kr borta. och man måste köra in dem ordentligt för att det ska spruta, ialla fall de jag köpte. men sen blir det fett roligt!!

Fattar ni hur jävla jobbigt det är med gnisterpuckar på banan? Varenda gång jag kommer i kapp nån gatåkare med Sparky's tror jag han/hon skall krascha precis framför mig.

Dessutom har jag svårt att se fördelarna med gnistsprutare i dagsljus. Btw, använder man inte sådana för att bevisa för polarna att man verkligen kör med knäskrap? -På bana kör man ju alltid med knäskrap så vad är där att bevisa?

Nä, Sparky's hör inte hemma på en bandag. Kräng på svenssonpuckar till banan och fila titan i rondellen utanför den lokala korvmojen!

pilsner
 

Revelator

Det växer ingen mossa på rullande sten..
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Insjön
Hoj
Rsv4-RR-17, Kawa KX250F-19, HD Sportster-03 samt DM Factory MM
crashtestdummy skrev:

Ja, vadå? Kan man inte köra fort så kan det ju se bra ut för tusan...;)
Dessutom gillar jag ljudet och känslan med titanpuckarna...håller bra mycket bättre än mina standard Ness puckers gör dom med...Baaaara fördelar! :)
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Revelator skrev:
Ja, vadå? Kan man inte köra fort så kan det ju se bra ut för tusan...;)
Dessutom gillar jag ljudet och känslan med titanpuckarna...håller bra mycket bättre än mina standard Ness puckers gör dom med...Baaaara fördelar! :)
det där är jag jääääkligt skeptiskt till, jag måste nog köpa ett par för att totalt förkasta era barnsligheter :rolleyes:
gnistrar det mycket '? :hihi
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Lelles tar väl ca350:- för Wiz Sparkies (titanberikade puckar).

De funkar för blingpiloter.......har jag hört :rolleyes:
 

Gurra Gixxer

ERF 2010
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Ystad
Hoj
GsxR 1000 k9
Tack för tipsen!! :yoparty

Lelles är billigast de flesta säljer WIZ lelles tar bara 349:- dem andra tar mellan 400-450:- plus 150:- i frakt, vilket är ganska mycket


Det ska gnistra mycket.. gör sig bra på film på kvällen....
 

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Pilsner skrev:
Fattar ni hur jävla jobbigt det är med gnisterpuckar på banan? Varenda gång jag kommer i kapp nån gatåkare med Sparky's tror jag han/hon skall krascha precis framför mig.

Dessutom har jag svårt att se fördelarna med gnistsprutare i dagsljus. Btw, använder man inte sådana för att bevisa för polarna att man verkligen kör med knäskrap? -På bana kör man ju alltid med knäskrap så vad är där att bevisa?

Nä, Sparky's hör inte hemma på en bandag. Kräng på svenssonpuckar till banan och fila titan i rondellen utanför den lokala korvmojen!

pilsner


haha jag vet, man tror fan att det e ramen som går i varje gång den framför sprutar på en :tuttar
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top