Var hittar man vägskylar........

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Dags för uppdatering :D
Nu är allt avklarat, kärringen fick ta på sig hela skulden och jag behöver inte ta på mig något! Fast det roliga (eller smått fantastiska) i hela denna historien är den att kärringen ringde till sitt bolag att satt i en lång diskutiton med handläggaren om att en förbud mot infart skylt igenkligen betyder enkelriktet :kocko Han ringde upp mig efter han hade pratat med henne och sa att dom redan hade skickat papper på att jag kunde gå till en verkstad och få min skada fixad. Det kallar jag service, bolaget hon hade var aktsam. Hoppas att hon fick betala dyrt för att hon trilskades :fakta

Så idag skall jag gå och käka julbord för att fira :fyllisar :D

Last edited:

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
We told You so... :tummenupp

bebbe skrev:
Dags för uppdatering :D
Nu är allt avklarat, kärringen fick ta på sig hela skulden och jag behöver inte ta på mig något! Fast det roliga (eller smått fantastiska) i hela denna historien är den att kärringen ringde till sitt bolag att satt i en lång diskutiton med handläggaren om att en förbud mot infart skylt igenkligen betyder enkelriktet :kocko Han ringde upp mig efter han hade pratat med henne och sa att dom redan hade skickat papper på att jag kunde gå till en verkstad och få min skada fixad. Det kallar jag service, bolaget hon hade var aktsam. Hoppas att hon fick betala dyrt för att hon trilskades :fakta

Så idag skall jag gå och käka julbord för att fira :fyllisar :D

Last edited:

micklar

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
Yamaha TDM 850
En liten parentes till allt. Det är skillnad på tomtmark och gatumark. Detta utspelade sig troligen på tomtmark antar jag. På tomtmark finns inget som heter färdriktning. Alla vägskyltar i form av infart förbjuden och sådana är enbart rekomendationer när de sitter på tomtmark.

På gatumark fungerar alla dessa ihop med en lokal trafikföreskrift. På tomtmark existerar inga lokala trafikföreskrifter, och således gäller de enbart som rekommendationer. Polisen har heller inga befogenheter att bötfälla någon som "bryter" mot dessa skyltar när dessa sitter på tomtmark.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Så då var man hemma igen efter jul bordet, ganska bra i :fyllisar Var en gammal tant på 35 till 45 år som försökte få med mig hem från flying scootsman precis som vanl. Varför kan det inte vara en söt 20 åring som vill ha en med sig hem :va
Happ, dags att gå och lägga sig kanske......................
Godnatt..................

Last edited:

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
bebbe skrev:
Så då var man hemma igen efter jul bordet, ganska bra i :fyllisar Var en gammal tant på 35 till 45 år som försökte få med mig hem från flying scootsman precis som vanl. Varför kan det inte vara en söt 20 åring som vill ha en med sig hem :va
Happ, dags att gå och lägga sig kanske......................
Godnatt..................
:hihi Tänkte gratulerat till att rättvisan hade sin gång tidigare, men det var ju roligare att knyta det till detta inlägget med tur i spel kontra detsamma i kärlek...eller nåt ;) Eller också e det som andra säger att yngre män å äldre kvinnor passar ihop, eller var det tvärtom :va
/F. Go'natt på dig iaf :hej

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...