Var jag först på McDonalds på Sveav i år tro?

JakobTheOne

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
Moto Guzzi Griso 850
...Har suttit och hoppats sedan den där dagen ..förra vekcan då det kom MER snö ...snart är den borta ...varmt till helgen.. då kan man kanske åka lite på sin lediga dag på måndag! ..men det är klart att det skall regna då haha!

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Känner igen mig! Haha, tyvärr fick du ingen Ducati parkerad brevid dig just igår men kanske nästa helg om det är väder. Jag var sååå sugen igår på att köra.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
...Har suttit och hoppats sedan den där dagen ..förra vekcan då det kom MER snö ...snart är den borta ...varmt till helgen.. då kan man kanske åka lite på sin lediga dag på måndag! ..men det är klart att det skall regna då haha!

Regna???
Sitter själv i Sollentuna och här regnar det inte.
Skall bli runt 5 grader idag enligt TV4... vilket är nån grad mer än de sa igår.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Hahah... Som vanligt Gollum mycket välskrivet. Du borde sälja dina skrivkonster till Aprilia. Säkert redan lyckats med konststycket att dubbla deras försäljning nu när några veliga v-twindrömmare läst tråden.:D Nästan så jag själv undrar vad fan jag gör med en sukkaknippa i handen.... :rofl

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Haha.
Underbar läsning..
Fasen vad jag längtar tills hojen är hemma i garaget igen. Känns inte bra att den står isärplockad fortfarande..

Str3 R

Guest
Ha ha ha Gollum! Du skriver så roligt, nu blev man ju sugen på en tur med hojen. =)

…fast, jag har redan kört och rostat av mig ordentligt; nämligen på snö och is i -16°C. Jäääkligt skoj var det så nu svär jag för att snön smälter bort. Men jag har fler hojar så egentligen upphör väl inte mina säsonger, jag tar bara fram en annan jag kan köra med på vintern. =)

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Kul som fasen å höra att ni gillar mina texter, det stimulerar mig till att skriva mera så klart :banana

Dr.Pepper, skriver du att "friterar Gollums Rotax 2009..." så ska du veta att jag antar utmaningen direkt, men det var väl just därför du skrev det va - eller hur? Dessutom, med din nya läckra Gixxer på 150 kusar så kan det dessutom bli sanning, huh...jag vill inte åka friterad Rotax hela sommaren :Bugar Kan vi inte rejsa nu direkt, medans du håller på & kör in din nya fina motor? :hihi

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Underbart, vilken läsning :klappar :bow :lol
Bästa vår-tecknet hittills !!!!!!
Aprilia först, väntar gärna in Ducati !!! Hihihih:hihi

Skall bara få mina delar från Denny (Aprilia Center) och maskinen mappad så behöver du inte stå ensam...:tummenupp

Ses snart !!!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vaffan, satt du INNE och åt din glass? Donkenmåltiderna avnjutes på muren utanför. Basta.

Jag har själv funderat på om jag skulle släpa mig ner till Donken, men med tanke på att det tar typ 4 min till fots så känns det väl omständigt att klä på sig och gränsla hojen den lilla biten. Men visst, man kanske borde göra det bara för sakens skull!

Kanske blir det en hel hög med hojar därnere nu på onsdag som seden bjuder!?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Nu ska jag inte spamma ner din fantastiska tråd med utmaningar. Men givetvis ska vi straffa våra små damer när min skönsjungande japanska slampa är inkörd.

P.S. Tog ett tag innan du snappade upp mitt provokativa budskap :rofl :rofl

Åter igen, kanonkul skrivet, du har talang Gollum! :tummenupp

Kan vi inte rejsa nu direkt, medans du håller på & kör in din nya fina motor? :hihi

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Härligt skön berättelse Gollum.:tummenupp

Du får spela upp en sång med dina Mivvar vid Rosenhill nån gång i vår/sommar:yoparty

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
ingen för tillfället
fy fan vad jag garvade när jag läste det här .....fan du har humor riktigt kul och grattis till att du var först, "håll käften skitkärring" underbart uttryck xD

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln