Halogen
Apajävel!
Mornin!
Behöver vinterdäck på fälg till min mitsubishi. Lutar åt beggade på Blocket just nu men jag tänkte först kolla här om någon kanske kände någon som kanske kunde lösa ett set 14" dubbdäck på fälg (kan posta bultmönster + fälgdim. om det behövs), gärna nya men bättre beggade går jättebra också.
För typ 5k får man ett set nya kinadäck på fälg hos nån av de stora däcknasarna, men dels tycker jag 5k är lite mycket, dels är jag tveksam till att kineserna har koll på svenskt vinterväglag.![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Behöver vinterdäck på fälg till min mitsubishi. Lutar åt beggade på Blocket just nu men jag tänkte först kolla här om någon kanske kände någon som kanske kunde lösa ett set 14" dubbdäck på fälg (kan posta bultmönster + fälgdim. om det behövs), gärna nya men bättre beggade går jättebra också.
För typ 5k får man ett set nya kinadäck på fälg hos nån av de stora däcknasarna, men dels tycker jag 5k är lite mycket, dels är jag tveksam till att kineserna har koll på svenskt vinterväglag.
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)