Ninja_Alex
MOTOGP!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
Jag har ett problem. Min hoj går för snabbt för mig, jag tycker att vinden är det stora problemet. När jag kommer upp i 285 (mätarfart) tycker jag det börjar bli svårt att hålla emot fartvinden, 290 (också mätarfart) kan jag bara hålla i högst 10 sekunder. Jag ligger så klart på tanken med huvet så långt in under kåpan som det går, har även provat att lyfta upp ryggen lite vilket ja tyckte hjälpte.
Är det någon som vet om ett så kallat DB-kåpglas är det jag behöver? Jag har sett att de kostar 800 kr + frakt från s-racing, är det ett bra pris? Om någon vill sälja sitt så köper jag gärna det, om det är i bra skick så klart.. är tacksamm för alla svar.
Är det någon som vet om ett så kallat DB-kåpglas är det jag behöver? Jag har sett att de kostar 800 kr + frakt från s-racing, är det ett bra pris? Om någon vill sälja sitt så köper jag gärna det, om det är i bra skick så klart.. är tacksamm för alla svar.