kartoffelsalat
Ny medlem
Ja, eller något annat bra smörjmedel för en kedja... Verkar vara dåligt med öppna butiker. Södra sidan stan föredras. Handelboden har öppet, men de verkar ju bara ha kläder.
Tack! Fy fasen så bra, det ska jag prova. MC-tidningen? Menar du Allt om MC?Enligt senaste MC-tidningen där de testade allt möjligt fick OKQ8-kedjesprayen bäst betyg (9/10), god vidhäftning och hållbarhet vid regn.
Finns, tro det eller ej på OKQ8
Tack! Fy fasen så bra, det ska jag prova. MC-tidningen? Menar du Allt om MC?
Jag köpte den där biltema oljan igår o jag förstår inte hur ni kan rekomendera den. Tog en sväng efter behandlingen och tror ni hojen såg fin ut efter den turen det va olja överallt på fälg och sving snålade som fasiken när jag la på.
Spara dina 80spänn och lägg de på annat
Som Psxcare skriver. Du ska smörja kedjan efter körningen, när den är varm.Jag köpte den där biltema oljan igår o jag förstår inte hur ni kan rekomendera den. Tog en sväng efter behandlingen och tror ni hojen såg fin ut efter den turen det va olja överallt på fälg och sving snålade som fasiken när jag la på.
Jag köpte den där biltema oljan igår o jag förstår inte hur ni kan rekomendera den. Tog en sväng efter behandlingen och tror ni hojen såg fin ut efter den turen det va olja överallt på fälg och sving snålade som fasiken när jag la på.
Jag kan rekommendera Würth HHS5000 annars. Den är hur bra som helst. Dock inte billig.
View attachment 418293
Efter körning, spraya på sidan av kedjan som ligger i ingrepp mot dreven och låt den stå tills nästa gång du ska köra så har du inte kedjespray över hela hojenJag köpte den där biltema oljan igår o jag förstår inte hur ni kan rekomendera den. Tog en sväng efter behandlingen och tror ni hojen såg fin ut efter den turen det va olja överallt på fälg och sving snålade som fasiken när jag la på.
Hypoid-olja 80w90... stänker en del, men smörjer fint för optimal effektförlust och klarar högt belastningstryck.
Optimal effektförlust låter ju onekligen lite halvregnigt.. du menar möjligtvis inte minimal?
Är inte det samma sak när det gäller effektförlust?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|