JoUh
Gudomlig sporthojare
Som topic lyder, var köper man destillerat vatten??
Är avjoniserat och destillerat vatten samma sak?
Tror inte det är samma sak. t grön är väll destilerat vatten? Finns nog på alla mackar.JoUh skrev:2359161Som topic lyder, var köper man destillerat vatten??
Gå till macken å fråga efter atteri vatten.JoUh skrev:2359178Jag ska ha det till ångstrykjärn här på jobbet. Det är väl inga mängder som går åt, kanske fem liter jag behöver nu..
Stort strykjärn?JoUh skrev:2359178Jag ska ha det till ångstrykjärn här på jobbet. Det är väl inga mängder som går åt, kanske fem liter jag behöver nu..
Njaaa, men den sväljer två liter per omgång iaf..newstead skrev:2360052Stort strykjärn?
Thirran skrev:2362156Varför ska det vara destillerat??![]()
Jag kör med vanligt från vattenkannan och än så länge har det gått bra... Måste ju vara det billigaste i alla fall...![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2362212Rätta mig om jag har fel men destillerat innehåller väl ingen/inte så mycket kalk.. Att ha vanligt kranvatten i ett strykjärn kan göra att det kloggar igen och att det då inte kommer ut någon ånga eller att du inte kan spruta ut lite vatten på tvätten om du så önskar.
Ja, du har rätt men om man har ett strykjärn som kostar 200:- så spelar det ingen större roll om det kalkar igen efter ett par år. Man har ändå tjänat in pengarna som det kostar att köpa ett nytt strykjärn genom att inte köpa dyrt destvatten.Mrs. Laphroaig skrev:2362212Rätta mig om jag har fel men destillerat innehåller väl ingen/inte så mycket kalk.. Att ha vanligt kranvatten i ett strykjärn kan göra att det kloggar igen och att det då inte kommer ut någon ånga eller att du inte kan spruta ut lite vatten på tvätten om du så önskar.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |