Var köper man fräsiga fälgar?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Om man vill få tag i coola fälgar till hojen var vänder man sig då om man inte vill nätköpa. Jag vill bläddra bilder och dreggla.

Har räknat ut att rätt fälgar kan öka liggandet med upp till 14% per sommar.

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
tackar boyz!

Lite hiphopgaylordvarninng bara. Tänkte ha mig en 1000R och rejsfälgar.

Nu blir jag besviken, trodde du var en hal snubbe som gärna kör med kromade designfälgar.

Bli först med ekerfälgar på sporthoj då, om du nu ska vara petig:mad:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Nu blir jag besviken, trodde du var en hal snubbe som gärna kör med kromade designfälgar.

Bli först med ekerfälgar på sporthoj då, om du nu ska vara petig:mad:

Jag tar det som en utmaning.... Hör av mig när kråmet släpper på gälgbanorna och rosten börjar krypa.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Har sett nu att det är marchesini fälgar Jag ska ha. Vet någon var man kan köpa dessa?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Har sett nu att det är marchesini fälgar Jag ska ha. Vet någon var man kan köpa dessa?

Det är ju magnesium och kostar minst 8.000,- st. Skit i det, lättborra tänderna ist..

Köp jänke-krom fälgar med spinners ist, seså.

Eller ring Anders på Intera i Länna, han gillar att fixa fram udda fälgar, ju konstigare desto gladare blir han, och ju gladare han blir ju billigare blir det.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det är ju magnesium och kostar minst 8.000,- st. Skit i det, lättborra tänderna ist..

Köp jänke-krom fälgar med spinners ist, seså.

Eller ring Anders på Intera i Länna, han gillar att fixa fram udda fälgar, ju konstigare desto gladare blir han, och ju gladare han blir ju billigare blir det.

Jag ska få tag i Marchesinis forced alufälgar i coboltblått. De finns och Jag ska äga dessa. 2 av mina ligg under nästa år kommer Jag propsa på att tacka mina blåa fälgar för.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag ska få tag i Marchesinis forced alufälgar i coboltblått. De finns och Jag ska äga dessa. 2 av mina ligg under nästa år kommer Jag propsa på att tacka mina blåa fälgar för.

Vafan, som att köpa en Nissan Skyline för 200" bara för att upptäcka att man inte får några brudar med ngt som ser ut som en Zatzystylad åttiotalsjaps.

Man får inga tjejer med blåa fälgar ( undantaget RR tjejer och där finns bara en man vill ha )

Man får tjejer med nya, rena bilar och motorcyklar. Med kromfälgar och tvskärmar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Vafan, som att köpa en Nissan Skyline för 200" bara för att upptäcka att man inte får några brudar med ngt som ser ut som en Zatzystylad åttiotalsjaps.

Man får inga tjejer med blåa fälgar ( undantaget RR tjejer och där finns bara en man vill ha )

Man får tjejer med nya, rena bilar och motorcyklar. Med kromfälgar och tvskärmar.

Aj beggs to differ!

Kolla in denna. Orginal skrämmer den hojen i väg inte bara cheyer utan även barn, fåglar, mm men med ett par mrziznizzz på så blir den magisk! lika med ligga.

Bifogat

• GSXR1000K7-2mini.jpg
    GSXR1000K7-2mini.jpg
    77.9 KB · Visningar: 188

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
lacka orginalfälgarna och köp horor för resten :tummenupp

Det går inte. Fälgarna måste vara av ett sådant slag att det är stört omöjliga att hålla rena som de på bilden. Mycket ekrar och skit.

Kan inte komma med ett förslag VAR jag kan hitta dessa isverige i stället för förslag på ANNAT Jag ska tjöpa. Är detta vad man kalla "smaka på sin egen spammedicin"?:va

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
KXF och Scrambler
äää har du aldrig fattat varför man stöter på blinda brudar?? ...jorå visst bruden, jag kör med yberlätta coolfiberrims :tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...