Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xtreme skrev:Behöver inte vara just en Ferrari... men jag skulle vilja ha tag på en sport-bil av något slag! Finns det någon i Sverige som hyr ut exclusiva bilar?
f1valk skrev:
WestW skrev:
xtreme skrev:Behöver inte vara just en Ferrari... men jag skulle vilja ha tag på en sport-bil av något slag! Finns det någon i Sverige som hyr ut exclusiva bilar?
Mikael Cagiva skrev:I Helsingfors finns det ett företag som hyr ut en gul Ferrari 360 Modena Spider F1. Men det är ju i Finland förstås.![]()
Kostar 20000kr/ dygnet att hyra, grattis...
http://www.clubr.fi/avo.htm
Mark skrev:Får man fråga vad du ska ha den till?
Har du kanske lovat nån tjej dyrt och heligt att du minsann har en Fet Ferrari hemma i garaget, o nu börjar det att dra ihop sig?!
Hoppas att de inte är svindyrt, eller att hon är svinbra! (fri tolkning)
Mark skrev:Får man fråga vad du ska ha den till?
Har du kanske lovat nån tjej dyrt och heligt att du minsann har en Fet Ferrari hemma i garaget, o nu börjar det att dra ihop sig?!
Hoppas att de inte är svindyrt, eller att hon är svinbra! (fri tolkning)
Ja fan va fet med 13" plåtfälgarxtreme skrev:Njaä... jag ska gifta mig på nyårsafton - vore ju kul att åka en fet bil från kyrkan! Tänk er en Ferrari med vinterdäck?
Maxxi skrev:Ja fan va fet med 13" plåtfälgar![]()
Maxxi skrev:Ja fan va fet med 13" plåtfälgar![]()
xtreme skrev:jag ska gifta mig på nyårsafton
meson skrev:ring och kolla med dessa: http://www.hyrspecialbil.nu/ dom har fler bilar än vad som syns på nätet.....
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |