Åsa
Triumph I am
Tänkte ladda ned lite dataspel till mina barn, 8 och 11 år gamla. Vem kan tipsa mig om bra adresser?
Tacksam för alla svar...
/Åsa.
Tacksam för alla svar...
/Åsa.
McB skrev:Skaffa dig ett program som heter DC++, med det kan du sedan hitta det mesta.
Här får du välja varifrån du vill ladda ner det.
Anslut dig sedan till en passande "hub" så kan du skaffa det du söker.
Åsa skrev:Tack för tipset.
Hur fixar jag DC++ då? Jag är helt novis vad det gäller dataspel.
McB skrev:Klicka på länken i mitt första inlägg, eller här nedan.
http://prdownloads.sourceforge.net/dcplusplus/DCPlusPlus-0.241.exe?download
Åsa skrev:Okej, missuppfattade dig lite... Trodde att länken var till ngt annat. Får väl skylla på att jag är tjej eller ngt
Hublistan funkar inte. Har du tips på vart jag kan få en annan adress till DC++ hubbar? (jag har installerat programmet nu iallafall)
McB skrev:Det ska funka med "public hubs" eller liknande. Vet tyvärr ingen site med adresser.
friction skrev:gammal version av DC++??
jag har en gammal å där funkar inte "public hubs"
den tycker man ska uppdatera versionen
finns nån inne på sporthoj-hubben som har massa spel för den åldersgrupp du söker...
kommer tyvärr inte ihåg vem det var...
Eller så gör du det lätt för dig och drar hem ngt schysst antivrus program och kör kazaa, enklare än så kan det inte bliÅsa skrev:Jag har fått DC++ att funka nu, men nu är ju frågan vilka spel som kan vara av intresse...oj jag som ALDRIG spelar spel själva
Visst är det synd om mig *ler*
Spiken skrev:Eller så gör du det lätt för dig och drar hem ngt schysst antivrus program och kör kazaa, enklare än så kan det inte bli
Åsa skrev:Jag har fått DC++ att funka nu, men nu är ju frågan vilka spel som kan vara av intresse...oj jag som ALDRIG spelar spel själva
Visst är det synd om mig *ler*
friction skrev:jättesynd...
8 & 11 år...
kanske inte jättelämpligt med skjuta-döda-spel då...
har du frågat dom vad dom vill ha?
friction skrev:oj... ehh.... nu har jag satt mej i en jobbig sits...
jag kan höra mej för bland mina galna spel-dårar till kompisar...
'Nej, det är ett sk. Peer2Peer program, där du laddar hem program/film/musik av andra användare. Dock så kan det förekomma en del virus, men har du norton antivirus 2003 eller ngt dylikt program där du kan få dagliga uppdateringar så ska det inte vara ngn större fara för virusÅsa skrev:Är det ett nätverksspel eller?
Har du några andra tips?
Spiken skrev:'Nej, det är ett sk. Peer2Peer program, där du laddar hem program/film/musik av andra användare. Dock så kan det förekomma en del virus, men har du norton antivirus 2003 eller ngt dylikt program där du kan få dagliga uppdateringar så ska det inte vara ngn större fara för virus
(Du får gärna kontakta mig på icq om du vill ha NAV 2003)
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari