friction skrev:DC++ funkar fint...
trassla dej in på sporthoj-hubben så finns det en del å få hem...
sporthoj.dyndns.org
t-rex skrev:Legoracer är väl ett säkert tips för sådana där små monster. Eller de kanske är för gamla? GP500 är väl annars ett rätt naturligt val...
InTrUDeR
Worms (maskar) är väl ett lämpligt spel för barn, min kusin på 10 år lirar det, han tycker det är skitkul....har dock aldrig spelat det själv
SSB skrev:Under kategorin barnspel hittar du bland annat:
"Bygg hus med Mulle Meck"
"Gnottarna"
"Stuart Little"
"Disneys Dinosaurier"
"Harry Potter"
"Simon the Sorcerer"
Ingen aning om något av dom är bra, men där har du några titlar för den lite yngre publiken i alla fall, så kan du kika vidare själv.
Enklast tror jag det är att som någon ovan föreslog, fråga barnen vad dom vill ha. Dom har säkert störtpejl efter att ha hört om kompisens senaste häftiga i skolan.
Kan ju också passa på att informera om att du på hubbarna även hittar filmer (vissa inte helt ok för barn) och musik. Hoppas jag inte var övertydlig, men det var så lite att skriva så jag tänkte passa på att informera om möjligheterna vi har nu i framtiden
Ja, Diablo 2 är ju verkligen ett idealiskt spel för barn.SSB skrev:Äventyrsspel:
"Diablo 2"
Ingen aning om något av dom är bra, men där har du några titlar för den lite yngre publiken i alla fall, så kan du kika vidare själv.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari