Jag köpte nåra kevlarjeans från xl-moto som passar helt ok.Är 180cm och väger ca 95kg. Finns det något ställe där man kan köpa mcjeans som har storlek W34/L28? I värsta fall får jag väl köpa ett par som är för långa och sy upp dem, men det vore skönt att slippa.
Tänker du ha skydd i dem kan dessa hamna lite ”off” om du lägger upp brallorna.Är 180cm och väger ca 95kg. Finns det något ställe där man kan köpa mcjeans som har storlek W34/L28? I värsta fall får jag väl köpa ett par som är för långa och sy upp dem, men det vore skönt att slippa.
Jodå, det vet jag, men det går ju att flytta på dem också.Tänker du ha skydd i dem kan dessa hamna lite ”off” om du lägger upp brallorna.
F ö anser jag, för min personliga del, att mcjeans är otyg som bör förstöras. (Har ett par jag håller för värdelösa, så det kan helt klart finnas bättre.)
Lycka till!
De jag har;Jodå, det vet jag, men det går ju att flytta på dem också.
Vad är det du ogillar med mcjeans?
Är 180cm och väger ca 95kg. Finns det något ställe där man kan köpa mcjeans som har storlek W34/L28? I värsta fall får jag väl köpa ett par som är för långa och sy upp dem, men det vore skönt att slippa.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|