Var kan man titta cyklar på nätet?

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
Min cykel blev ju stulen så nu är den polis anmäld och jag förväntar mig lite pengar från försäkringsbolaget. Nu ska jag köpa en ny cykel eftersom jag är beroende av cykel.
Finns det någon sida på nätet där man kan kolla på cyklar, dvs bilder, info, priser osv?

EDIT: Ny cyklar från affär, eftersom försäkringsbolaget inte ger pengar i handen utan ett papper som jag går till cykelaffären och köper med.

Last edited:

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
More skrev:
Min cykel blev ju stulen nu är den polis anmäld och jag förväntar mig lite pengar från försäkringsbolaget. Men nu ska jag köpa en ny cykel efter jag är beroende av cykel.

Finns det någon sida på nätet där man kan kolla på cyklar, dvs bilder, info, priser osv?

www.blocket.se funkar ju alltid.

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
Ingen utav adresserna ni tipsat om har cyklar. Men tack iaf.

Mer förslag?

Tommy25

Guest
More skrev:
Min cykel blev ju stulen så nu är den polis anmäld och jag förväntar mig lite pengar från försäkringsbolaget. Nu ska jag köpa en ny cykel eftersom jag är beroende av cykel.

EDIT: Ny cyklar från affär, eftersom försäkringsbolaget inte ger pengar i handen utan ett papper som jag går till cykelaffären och köper med.

Blocket är ju rätt bra

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Underlättar om man vet vilken typ av cykel det ska vara, och vilken prisklass.. :7peta

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
GPZ 500s *såld*
More skrev:

http://svehandla.com/cykel.html

Flera hyfsade länkar, även utomlands :)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...