Jag skulle ju kunna lista en hel del åsikter/fakta/erfarenheter men det skulle nog bara resultera i att massa folk beställde stora lass med gödsel hem till mig inkl. tippnig på plats
Eftersom jag tycker illa om folk som hela tiden bara säger "jag har hört av en kille" osv osv kan jag bara tala om mina egna erfarenheter.
De husor jag haft har varit helt problemfria förutom sånt jag själv orsakat. Jag är ingen proffsmeck men gör i princip allt själv i samråd med och assistans av glada vänner och folköl. Har aldrig nånsin tyckt nåt oljebyte varit jobbigt eller svårt. Ställa ventiler är svårt när man aldrig gjort det innan, andra gången går det men inte så fort och tredje gången inga problems (ställa ventiler på husa 03 är milsvida bättre än 01 pga bättre placerad elektronik). Jag kör min hoj på alla tänkbara sätt; gata, alla typer av asfaltsbanor (gocart, Gelleråsen osv), cross, enduro, grusbus, is (har jag glömt nåt?) och brukar dreva om beroende på körning. Inget annat.
Visst hör man skräckhistorier om folk som haft problem med sina hojar. Ibland oförklarliga men det gäller inte bara Husaberg utan alla märken. Tror jag skulle kunna dra ett exempel på nästan varje märke.
Jag är svinnöjd med de husor jag haft och det ska mycket till innan jag byter märke. Kommer nån av japsarna eller Aprilia med en storkubikshoj så kanske. Den som har lever får se.
Skulle kunna skriva ett par A4 om övriga hojar jag testat men de orkar/vågar jag inte.
Let the manourthrowing begin
Hur stavas gödsel på engelska?