Jag heter Lasse
Bara 4 hjul.
- Gick med
- 19 Jun 2003
- Ort
- Västerås
- Hoj
- Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
OlleR6 skrev:Hur många timmar tar det att justera ventilerna?
Vore ju verkligen smidigt med elstart, Hondan jag hade hem för provkörning en dag var riktigt trögstartad ;D
Eftersom det antagligen blir begagnat-köp vill jag gärna höra åsikter om begagnade maskiner, vilka som e vettiga å köpa begagnat osv...
Jag vill gärna kunna åka på gata med den oxo, och jag har 1,5mil in till staan så..
WR426 måste det väl vara svårt å få tag på en bra begagnad, som dessutom är reggad? Har som gjort bort mina mil på crossbanan, så det kommer nog bara bli på med annat än "slicks" på vintern
Oh, har förresten 65-75 000:- att leka med, ge mig tips!
Det borde inte vara något problem att få tag på en landsvägsreggad WR426/450.
Man kan annars köpa till ett kit för 4-6000:-(vet inte exakt vad det kostar) så går den att landsvägsregga.
Med de pengaresurserna så är det väl bara att handla en Husa(Skrev jag verkligen det där? ).
Begränsad Husa-erfarenhet, men jag tycker att de går rätt ok och är lätthanterliga.
Sedan beror det på hur mycket hojvana man har också.
Man tenderar att höja sina krav på maskinmaterialet efter hand man(förhoppningsvis) blir bättre.
XR650 är bra om man ska toura mycket, men är lite tung.
Tycker också det skulle vara bra om man samlade fakta om SM-hojar i en egen tråd.