DwD
Med lem
hahaha du tog tangentbordstryckningarna ur handen på migChrille skrev:Det här är egentligen inte en tråd för seriösa placeringstips.
Det är i själva verket det bästa raggningsknep en kille har presterat på SH NÅGONSIN.
Bland alla "Va snygg du e...", "Vill du åka me..." "ÅH EN TJEJ..." osv så klappar killen in en glasklar, skitenkel "Jag har mycket pengar...". Utan att rikta den åt något håll, utan att ge intryck av en gnutta raggningsvilja så har han höjt sina aktier på skinnspiksmörjarfronten ordentligt.
Brudar skiter i slutänden i det mesta som hormonstinna killar försöker imponera med, då killar helt felaktigt tror att tjejer imponeras av samma saker som killar, men en fet plånka slår an strängar i fortplantningsgenerna som får dem att söka kapabla familjeförsörjare.
Tjejer har det så mycket lättare. De kan gå ut på SH och säga "Jag är tjej..." och få femton intresserade staketpissare efter sig. Skulle hon inte vara nöjd med responsen så kan hon säga "Jag har bröst...." så får hon aldrig vara ifred igen.
tänkte precis samma sak