Var ska jag resa i December?

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Tjabba!

Jag tänkte åka utomlands med polaren i december, just efter julafton, för lite sol och bad. Men jag har aldrig varit utomlands på så sätt så jag vet inte var jag ska åka.

Kan tänka mig att lägga max 4000kr för flyg och ospecat boende för 1v, jag vill att det ska vara varmt nog för att bada och ha det skönt. Festande är inte fel det heller. :tuttar

Pliz help! :yoparty

roadräser

Kör fort på allt!!
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
aprilia rs250
stoffer skrev:
2585088 Tjabba!

Jag tänkte åka utomlands med polaren i december, just efter julafton, för lite sol och bad. Men jag har aldrig varit utomlands på så sätt så jag vet inte var jag ska åka.

Kan tänka mig att lägga max 4000kr för flyg och ospecat boende för 1v, jag vill att det ska vara varmt nog för att bada och ha det skönt. Festande är inte fel det heller. :tuttar

Inte mycket hjälp kanske men om 8 tim. åker jag till indien 35 grader varmt:D

Själv tycker jag om grekland, tror att det är rätt justa priser å flyga dit men rätt dyrt å leva där om jag hört rätt,

hoppas du hittar något bra ställe att åka till:tummenupp

FreddaGädda

Guest
Ios i Grekland ska vara fint såhär års..

Edit: Feck! Vid närmare efterforskning visade det sig att Ios inte förknippades med homosexualitet lika hårt som jag trodde. Då var det ju inte roligt..

Last edited:

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
stoffer skrev:
2585088 Tjabba!

Rhodos är superfint & varmt. Härliga stränder & fint hav att snorkla i (om man nu vill det) Utelivet är det inget fel på.:fyllisar Vi hyrde mc billigt & åkte runt hela ön. Inte så farligt dyrt för vad man får... Vi tog ospecificerat & var helnöjda med hotellet. Ett litet tips!:tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
En ospecad resa direkt efter jul är nog inte så lätt att få tag på för 4000:- Nyår kommer ju precis, å då liksom julhelgen brukar det kosta multum & det mesta brukar vara slutsålt med.

Kan inte tipsa dej, för jag minns inte vilka måndader jag varit i de olika länderna. Tror dock att Kanarieöarna har hyfsat väder...kanske runt en 20 grader eller så. Kan ha fel med, så kolla själv.

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Hoj
Ducati Monster
Jag har inte bokat ännu så jag vet inte vad det kommer att kosta men jag åker iaf till Marocko 1-2 veckor runt den 10'e Januari. Förra året var det svinbilligt.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Quest skrev:
2585373 Jag har inte bokat ännu så jag vet inte vad det kommer att kosta men jag åker iaf till Marocko 1-2 veckor runt den 10'e Januari. Förra året var det svinbilligt.
Jag var i Marocko i 2 veckor runt det datumet för något år sedan. Ganska lagom temperatur om man inte vill få solsting men att bada var nästintill olidligt kallt. Om det är det trådskaparen vill göra så rekommenderar jag något annat.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Ta ett flyg till Malaga.

Hyr en bil och hitta lämpligt hotel.( ca 1000kr för 1 vecka)

Går att bo jävligt dyrt men också billigt och väldigt fint.

I feb hade vi på dagen 20 grader i skuggan och runt 10 grader på natten.

Nu är det 30 grader i skuggan på dagen och 20 på natten:yoparty

Tjejen flyger ned över jul och hon betalar 2000kr inkl avbokningsskydd å skatt å allt T&R.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln