Vardagshjältar här (rostråd)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Tänkte att vi kunde skriva om de som gjort nån liten extra grej för en, inte vi själva, för vi gör ju jämt fina saker, utan när någon ansträngt sig lite extra för oss.
Jag börjar med den fantastiskt snälle och trevlige johan.lindgren här på forumet, som skickat flera uppsättningar laptoptangenter till mig efter att kattfan käkat upp de som satt där först.
Jag känner inte killen alls, men han har ansträngt sig utöver det vanliga och är väl värd ett fång med rosor och kramar.

En bagatell kan tyckas, men otroligt hyggligt att göra sig besväret för en helt främmande människa. :Bugar

Fyll gärna på.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Då skulle jag vilja tacka xibalba!
Han skickade en fjärr till min Canon 400 kamera för ett gäng månader sedan!
Han tog inget betalt för varken fjärren eller frakt :Bugar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hustrun bogserade iland mig när jag simmade för långt och fick kramp förrförra helgen.
Trots att hon är förmånstagare på livförsäkringen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hustrun bogserade iland mig när jag simmade för långt och fick kramp förrförra helgen.
Trots att hon är förmånstagare på livförsäkringen.

Det är äkta kärlek... (eller så visste hon inte om att hon var förmånstagare)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
GuW hjälpte mig för några år sen när jag gick bet på att hitta glödlampor till min gammelhoj och skickade helt enkelt ner två stycken, gratis. Väldigt tacksam för det så rosor ska han ha!:)

Jörgen har låtit mig slagga hos honom en gång när jag var uppe i stockholm och fnattade runt, så då slapp jag allt trams med hotell och dylikt och jag fick dessutom plats med hojen i hans garage. Massa rosor till Jörgen!:krama

Two stroke man hittade ett par trimrör till min nuvarande hoj och gav mig dessutom ett bra pris på dem, massor av rosor till honom med!:tummenupp

Och självklart ska alla mekgurus här på forumet som så ofta kommit med kloka tips och råd när man själv inte riktigt vetat hur eller vad man ska göra ha rosor!:tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år