Snyggt ? Märkt att med åldern så krävs det mer ljus och förstoringsglas nästan. Känner mig som "Mr. Magoo" ibland "Här var det mörkt, här måste det varit släckt länge..." ?Var tvungen att fixa lite spotbelysning på ABBA Skylift för ex. ventiljustering .
Riktigt nöjd efter lite svarvjobb o svetsning - lampan fäster med magnet mot ställningen (o allt kan plockas ner o förvaras i en låda)
View attachment 493987
Jorå - progressiva för vardagsbruk, skärmglasögon vid svarv o fräs, extra starka läsglasögon vid TIGsvets o modellbygge. Så man får ha en del strategiskt utplacerade i hus o garageSnyggt ? Märkt att med åldern så krävs det mer ljus och förstoringsglas nästan. Känner mig som "Mr. Magoo" ibland "Här var det mörkt, här måste det varit släckt länge..." ?
View attachment 493991
Och inte enbart synen... Får mig osökt att tänka på den här låten ?Är det nåt som har blivit sämre med åren så är det synen
Joråsåatt.. funderade på lampa med sladd, finns en hel del maskinbelysningar att välja på, men vill inte ha ett sladdhelvete som jag snubblar över. Pannlampa har jag också, men denna lamphållare är för att ersätta/förstärka takbelysning o samtidigt kunna placera så att den lyser upp områden som hamnar i skugga, ex. under kamaxlarnaFräckt men det störiga men den typen av belysning är att rätt vad det är när man behöver den som mest så tar batterierna slut. Jag har minst dubbel uppsättning av alla pann/hand-lampor för att minimera mörkertiden. Är det nåt som har blivit sämre med åren så är det synen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|