Hondas 125okej men är det stor prestande skillnad när de är strypta till 11kw?
Anledningen till att dom inte är strypta är att det helt enkelt inte behövs, dom har inte mer effekt.okej men för att strypa dem till 11 kw, så att det är lagligt hur gör du?
Och om jag vill skaffa en lätt mc med lite mer drag i som ej behöver vara för nybörjare till inte ett för högt pris. Vad skulle du då rekomendera? Det behöver inte vara en sporthoj.
CRM 125 motard tycker jag du skall satsa på!okej men för att strypa dem till 11 kw, så att det är lagligt hur gör du?
Och om jag vill skaffa en lätt mc med lite mer drag i som ej behöver vara för nybörjare till inte ett för högt pris. Vad skulle du då rekomendera? Det behöver inte vara en sporthoj.
en annan anledning kan ju vara att de är så jävulusiskt små.
letade själv 125 för ett tag sen och Hondas sportcyklar är ju för små för vilken normalbyggd svensk som helst, satsa på yamaha eller nåt
större=bättre![]()
Jag testade att sitta på en CBR125 på motorcykelmässan. Satan va den var liten!Jag som ändå bara är 175 cm lång tycker att det är alldelles för liten för mig.
Tråkigt att skaffa gubbhoj innan man ens fått hår på pungen bara..Precis min poäng, ska du ha en ordentlig hoj satsa på honda 125 xl varadero, det är en stor en![]()
Tråkigt att skaffa gubbhoj innan man ens fått hår på pungen bara..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |