Varför är sidan så seg!?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fearless skrev:
som någon redan sagt, om alla lägger en liten slant.. behöver ju bara vara en liten summa så inga argument som "jag har inte råd" accepteras.
hmm :)

Ska jag lägga upp mitt postgirokonto då eller? Vad blir exakta summan som det hela kostar? öh.. runt 3500kr va? nätdel o cpu.. eller vänta, vad ville YamaJojje ha för moderkortet?

Vill bara göra så jag inte får in för mycket pengar. hellre nära o förlite än för mycket, då måste jag ju betala tillbaka. Lägger isåfall vad som saknas ur egen ficka. (vilket jag borde göra ändå... men inte kan...).

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Det är billigare om vi skapar lite dålig stämning och sånt så folk sticker så det blir lite färre jävla besökare som förstör servern hela tiden.

Jävla användare.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hallå Johnny

Lägg ut kontot vi skall sätta in pengar på så skickar jag in omgående.

Förslag: Alla som använder sajten sätter in 50:- ( typ en bingolott eller ett par glassar. Det har ALLA ! råd med ) Om det blir nåt över så får du ta dem till att utveckla sajten eller nåt sånt. Blir det för lite så gör vi om samma procedur igen :)

/ Kenneth

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Swedie skrev:
ja skänk ett modertkort + P4 cpu! :)

Jag har inte personligen möjlighet för inköp av detta just nu. Kanske vi kan göra en gemensam satsning (igen?) för att förstärka SH's server?

Nån här som kan lirar fram priser på ett moderkort + kraftig P4 processor o lite minne (512mb +)?

Detta är nått som måste göras snart då antalet besökare inte kommer minska.....
Min polare har en server till salu för 1500 spänn,vet inte själv om det e nåt sånt ni behöver,men jag kan kolla upp va det va för nåt om ni vill.Jag haja halvsju när han började rabbla prestanda o dyl.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
ringde o kollade,verkar ju inte va nån racer direkt. 333mhz processor med plats för en till??? 512 i ram, 1 scassidisk 9,1 gig.ide controllcard.ligger win-2000 i den oxå. han kunde släppa den för 1200 spänn.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Om du använde dig av en mindre medlemsavgift (symbolisk men som ändå räcker till att t.ex. köpa lite hardware till servern) skulle nog diskutionen hamna på en annan nivå och många av de mindre önskade skulle inte göra sig besvär att skaffa ett konto?

I avgiften bakar du in lite pengar till 2st klistermärken + porto så får du en mängd mobila reklampelare!

//@

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
ktmjacke, skriv upp specifikationerna på servern äru schyst. så ska vi se om det är nått vettigt.

d1ce. kommer aldrig hända. medlemsavgift suger.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Swedie skrev:
ktmjacke, skriv upp specifikationerna på servern äru schyst. så ska vi se om det är nått vettigt.

Ehh,det står ju i inlägget ovanför här.Men här kommer det igen. 333mhz processor med plats för en till??? 512 i ram, 1 scassidisk 9,1 gig.ide controllcard.ligger win-2000 i den oxå. han kunde släppa den för 1200 spänn.

Last edited:

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
Jag ska kolla så att det finns kvar först och främst pappa sa att det varit inbrott i förådet i lägenheten. Men han kunde inte se att något blivit stulet. Och om det är kvar kan jag byta mot lite sporthoj.com klistermärken eller nåt.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Swedie skrev:

Det e hedenhösvarning på dom där prylarna va????

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!