KalleNorton
Avliden medlem
Snacka inte om kvalité, din är ju byggd i ThailandRaceAgain skrev:hehe bättre och snabbare är 2 olika saker..
Snacka inte om kvalité, din är ju byggd i ThailandRaceAgain skrev:hehe bättre och snabbare är 2 olika saker..
RaceAgain skrev:hehe bättre och snabbare är 2 olika saker..
philsson skrev:sorry.. 14 år då.. Kul bara att en offroad är snabbare, stakare och axxar bättre.. alltså bättre på alla vis än en sporthoj från 04.
spectre skrev:tyvär inte i detta fall.
ah just det.. glömde.. CBR 125 ÄR INGEN SPORTHOJ.. förlåt. mig.RaceAgain skrev:lol vad har sporthojar från 04 med saken och göra? går du på heroin eller?
philsson skrev:ah just det.. glömde.. CBR 125 ÄR INGEN SPORTHOJ.. förlåt. mig.
RaceAgain skrev:så här roligt har jag fan inte haft på sporthoj på länge..
Tjet skrev:Är det inte bättre att igonera ägget istället för att försöka bevisa något han inte vill förstå?
OK.. förlåt.. såklart syftade jag på CBR.RaceAgain skrev:hmm så rs säljs fortfarande inte? du sa alla sporthojar.. HAHA SMART JÄVEL DU ÄR :kocko fast ja visste att det inte står rätt till om man köper ns.. eller 2-takt över huvud taget..
RaceAgain skrev:tycker ärligt talat att 125-delen borde stängas.. den består av nåra riktiga idioter (säger inga namn)..
RaceAgain skrev:tycker ärligt talat att 125-delen borde stängas.. den består av nåra riktiga idioter (säger inga namn)..
Är du så fet så du räknas i plural.. Tjena..RaceAgain skrev:tycker ärligt talat att 125-delen borde stängas.. den består av nåra riktiga idioter (säger inga namn)..
RaceAgain skrev:kanske det.. men finns ändå nåra andra personer som sprider dåligt humör.
Solid snake skrev:Nä det är väl inte så kul att du ska skriva ditt eget namn...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |