varför dålig kvalitet

dan1978

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Ort
jönköping
Hoj
gsxr750-96
har en sporthoj men är sugen på supermotard.kvaliteten på husabergan är helt jävla värdelös,var sugen på denna hoj innan jag fick reda på att kolven ska bytas typ varje vecka.finns det något semre skit en husaberga..............varför har dom denna service intervall,typ kör 5min renovbera 20mil.....................
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
dan1978 skrev:
2178253 har en sporthoj men är sugen på supermotard.kvaliteten på husabergan är helt jävla värdelös,var sugen på denna hoj innan jag fick reda på att kolven ska bytas typ varje vecka.finns det något semre skit en husaberga..............varför har dom denna service intervall,typ kör 5min renovbera 20mil.....................
För att det är en tävlingshoj i grunden
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
dan1978 skrev:
2178253 har en sporthoj men är sugen på supermotard.kvaliteten på husabergan är helt jävla värdelös,var sugen på denna hoj innan jag fick reda på att kolven ska bytas typ varje vecka.finns det något semre skit en husaberga..............varför har dom denna service intervall,typ kör 5min renovbera 20mil.....................

köp en xt 660x :tummenupp
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
dan1978 skrev:
2178253 har en sporthoj men är sugen på supermotard.kvaliteten på husabergan är helt jävla värdelös,var sugen på denna hoj innan jag fick reda på att kolven ska bytas typ varje vecka.finns det något semre skit en husaberga..............varför har dom denna service intervall,typ kör 5min renovbera 20mil.....................
mycket som skall bytas men just kolven går långt... 100h lite drygt. Om du gämför med typ CRF 450 15h så är det väl inte så farligt. :hihi
Om du tycker att täta serviceintervaller = dålig kvalite så..... visst.. kör en racinghoj utan att byta delar får du se om kvaliten är så bra. Jag anser att dålig kvalite är när hojen inte håller trots skött service.
 

dan1978

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Ort
jönköping
Hoj
gsxr750-96
blom skrev:
2178396 tror någon har varit full i natt och vaknar med ångest.. men bara vad jag tror :rolleyes:
oj såg detta nyss.måste varit bra full då jag ej kommer ihog detta.en fråga,hur stor skillnad är det på en husa och en xt,haft en xt å den var lite tung att bruka i skogen.....
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
dan1978 skrev:
2258728 oj såg detta nyss.måste varit bra full då jag ej kommer ihog detta.en fråga,hur stor skillnad är det på en husa och en xt,haft en xt å den var lite tung att bruka i skogen.....

Dom är rätt lika, ett hjul fram & ett bak.
Motorn är ganska så lika placerad, likaså tanken, den största skillnaden är väl att kicken inte sitter på samma sida :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top