jag e ledsen men jag kunde bara inte låta bli att kommenteraphilsson skrev:********** platsmotor!.. där har ni svaret!.
jag e ledsen men jag kunde bara inte låta bli att kommenteraphilsson skrev:********** platsmotor!.. där har ni svaret!.
NSR_Martin skrev:Innerfattar "helt orginal" även bestyckning...? 31 hk är ruskigt bra för att vara en 125a...
Svanen skrev:Har fått för mig att dom skulle bytas, har jag fel?
Låter gött det... 31 hk är imponerande, aprilia är rätt ärliga som uppger 34 hk då med.DJM skrev:Jepp. Tror det iaf. Jag har inte rört förgasarn. Jo det verkar vara det.
Jaa, film kommer upp till helgen. har fixat videokameran så jag och biifer ska ut och filma lite. Blir kanske lite tankcam också. Om jag hinner ficksa en ställning.
NSR_Martin skrev:Låter gött det... 31 hk är imponerande, aprilia är rätt ärliga som uppger 34 hk då med.
Tankcamfäste är väll inget o fundera på, tvättsvamp o sen kameran o sen dra lite silvertejp över, det funkar perfekt, en väl uttestad metod![]()
Bara att gratta DJMH4 skrev:Klår ju tom shoiks trimmade RS. Föfan, spela in ett klipp föfan...![]()
ne nu ska vi inte mobbas.. du har säkert också vart med där en gång i tiden..Lindén skrev:Oj nu e dagen gjord hade lite tråkigt på mörra!
Finns inget så uppiggande som att gå in o läsa lite i 125 forumet
OT![]()
![]()
bossjan skrev:Hej, har nu en fråga...någon mer än jag som lagt märke till att det poppat upp allt fler trådar med rubriker som:
"aprillian dog"
"skuren rs"
"f*n hojen är död"
Undrar bara om det är ovanligt dålig kvalitet på just aprillia rs eller om det är för att det finns så många av dom?
Awweboy skrev:kan ju vara något i stil med att det bara är rika j**la snobbar som köper rs och inte vet hur man sköter dem... :kocko
intet ont om de som köper rs och vet hur man sköter en mc såklart!![]()
Svanen skrev:Så dom som köper en RS och inte vet hur man sköter den blir automatiskt en idiot? :kocko
Kan ju vara så att dom helt enkelt inte har någon erfarenhet av motorer och då är det inte så lätt!![]()
Svanen skrev:Har inte haft min sålänge än men jag ska vårda den som min egna baby, sålänge den inte jävlas![]()
Nämen man får ju se till att byta olja lite då och då och sen byta kolv och plastdreven runt 800-900 mil, för att vara på säkra sidan![]()
Awweboy skrev:nae, du har ju en poäng.. men är man inte så erfaren, så borde man ju försöka skaffa sig lite erfarenhet innan man ger järnet på vägen![]()
med en liten tanke på att rs inte är de billigaste lätta mc:arna
H4 skrev:Har man pengar och om man inte oroar sig så mycket för mc:en så är det bara att köra på.
Awweboy skrev:kan ju vara något i stil med att det bara är rika j**la snobbar som köper rs och inte vet hur man sköter dem... :kocko
intet ont om de som köper rs och vet hur man sköter en mc såklart!![]()
RS "Alex" skrev:tänk såhär det är vi som har lyckats i livet jobbat och antagligen tjänade mer pengar än dig eftersom vi kunde köpa en så underbar cykel då![]()
![]()
Awweboy skrev:har man lyckats i livet bara för att man jobbat mer än någon som bara är 17 år?![]()
kanske är det jag som kommer lyckas i livet då jag spenderat mesta tiden med att plugga så jag får bra betyg och bättre jobb senare i livet?
jag tänker nog inte riktigt som du där!
H-C skrev:Det hör väl tvåtaktarna till att vara lite mer pyssel med!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |