Tänk om han ändå flashat med att skriva en begripligt rubrik.Äsch, tror nog trådskaparen bara vill flasha med att ha brassat satan på allmän väg. Vem i övrigt har sådana här funderingar?
Det bästa med Acen är att den bara drar 0,26 l/mil också.Jag väntar fortfarande på att någon Thunderaceägare skall komma in och berätta att dennes hoj gör 300+ km/h i ärlig fart ...
Sen är det där med toppfart alltid lite roligt.
Jag ägde ju en turbomatad Blackbird som inte hade några problem att löpa mätaren ut. Eller tja, löpa drevningen ut är väl mera korrekt. Drevningen satte stopp vid ganska exakt 297 km/h.
Kompisens "ostrypta" tidiga Hayabusa skulle visst toppa 320 km/h enligt han själv Han kunde ta gift på det.
Sagt och gjort så testades detta på Autobahn mellan Norrtälje-Sthlm.
När han låg på max så kunde jag blåsa förbi han med ganska god marginal. Har för mig han sa att hans mätare stod på 330+ någonting när jag blåste om i stadiga 297 km/h.
Fotnot: Jag drevade om Blackbirden senare bara för att komma över 300 km/h sträcket. Man måste ju ha gjort någon gång i livet liksom.
Undrar om inte bilden i trådstarten är ur en video på YT med några engelsmän som är på autobahn.
Du menar "ett begripligt rubrik"?Tänk om han ändå flashat med att skriva en begripligt rubrik.
Du menar ”en begriplig rubrik”?Du menar "ett begripligt rubrik"?
Visst, om hojen är engelsk, men som jag antydde så är jag inte helt säker på att det var engelsmän, kanske inte ens är ur en YT-film, men jag tycker att jag känner igen det.Men i UK räknar man i mph, och mätaren visar kmh
Du har nog rätt. Ser ut som en H2 på bilden, inte en zx10r från 2009.Visst, om hojen är engelsk, men som jag antydde så är jag inte helt säker på att det var engelsmän, kanske inte ens är ur en YT-film, men jag tycker att jag känner igen det.
nej det var kanske inte en h2 då. Kanske en ny zx10r?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|