Jag tror att det är hög tid för den föraren att gå en kurs och prova sin hoj på bana. Det är faktiskt möjligt att luta hojen mer än 10 grader då det svänger. Då slipper man kana ut i fel fil.
Om fingret så var han nog mest skärrad och ville va outlaw för sin bakomvarande polare.
Har sett det klippet tidigare i bättre upplösning, och föraren ger inte fingret utan pekar upp mot himlen som om det var Guds förtjänst att han inte smetades ut på en motorhuv. Eller oxå menar han att det var Guds fel och inte hans egen taskiga motstyrning som skickade ut honom i fel fil.
Jag tror att det är hög tid för den föraren att gå en kurs och prova sin hoj på bana. Det är faktiskt möjligt att luta hojen mer än 10 grader då det svänger. Då slipper man kana ut i fel fil.
Om fingret så var han nog mest skärrad och ville va outlaw för sin bakomvarande polare.
Tyckte det var rätt skillat att han missa bilen som kom emot honom..han drog ju en slalom med imponerande reaktionstid (kanske för att man e packad nu)...och lagomt lyllig som han var så drog han fingret istället för n fuu burn
Jag tror helt klart att han gav fingret åt polaren med kameran som envisas med att filma och lägga ut på nätet hela tiden trots att han inte vill att någon ska se hur kass han är.
Har sett det klippet tidigare i bättre upplösning, och föraren ger inte fingret utan pekar upp mot himlen som om det var Guds förtjänst att han inte smetades ut på en motorhuv. Eller oxå menar han att det var Guds fel och inte hans egen taskiga motstyrning som skickade ut honom i fel fil.
Resväskan stängd.
VARFÖR DENNA TRÅD
varför inte?
hade en fråga om hur detta gick till och med vissa undantag så håller sig ju de flesta till topic. det finns betydligt sämre trådar som skapats.
Flåt bara skoja litte med do vet mohahahaha
Love / yours truely
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |