Varför har jag stängt OT tråden?

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Pga klagomål på en viss irritations stämmning osv. i så ska jag testa att stänga tråden.
För att hoppas på att det kan bli en skillnad i hur man beter o uppträder mot andra.

och bara för att det inte finns en OT tråd att spamma ner med alla klagomål på varandra, spamma för fan inte ner resten av forumet.
Ta en papperslapp o skrivner allt ni känner för att skriva o gör sedan va fan ni vill med den.

Vet inte varför det finns ett sådnat jäffla behov av att sitta o snacka skit hela tiden.
Specielt på ett forum som är till för hojjar och 125:eek:r

Varför inte vara lite seriösa istället, o det gäller alla här inne.
Det mesta man hör så fort det är en moppefucko tråd är just det att det är ett moppefucko som vill hänga med dom stora grabbarna.

Hur moget är det igentligen? seriöst tror ni att ni är bättre än andra bara för ni kan mer om att meka och om hojjar? tror ni att ni är så jäffla balla bara för att ni har en 125:a som andra kanske inte har råd med?

Rent ut sagt bete er som dem vuxna människor ni vill tro att ni är, sluta tro att ni är som dom jäffla ungar ni beter er som o väx upp lite själva o sluta klaga på allting knip igen om ni inte har ett seriöst bra förslag att komma med.

Forumet är ju till för att man ska kunna få hjälp och att man ska kunna ha bra disktuioner om seriösa saker.
Vart satt ni och spammade innan ni hittade hit, förmodligen inte alls.

Seriöst så är jag själv trött på hela det här forumet, och om det inte blir någon attityd förendring snarast så bir det nog så att till och med jag packar mitt och drar.

hoppas iaf att någon kan ta åt sig av det här!

Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
:klappar

Bra beslut, bra text.. Du borde bli politiker, vi behöver starka ledare. (Ärligt)
/Mvh Johan

Last edited:

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
strängare regler tycker jag. banna alla som spammar och bara skriver ammasa onödigt skit.. bra skriver mm :tummenupp

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
bara jag som inte riktigt förstår varför den stängdes?
tyckte faktiskt att spammet i "vanliga" trådar minskade efter att du öppnade ot-tråden!? :3freak

vad är det för stämning som blitt dålig? :va

edit: vad har hänt med dej nu då shoik?
vart bortrest i nån månad? har ju inte vart spec. "rensat" på sistonde & nu är det mesta borta. inget negativt, tror bara att som moderator så är det nog enklare om man rensar lite då & då, inte allt på en ggn :rolleyes:

Last edited:

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
granath_ skrev:
bara jag som inte riktigt förstår varför den stängdes?
tyckte faktiskt att spammet i "vanliga" trådar minskade efter att du öppnade ot-tråden!? :3freak

vad är det för stämning som blitt dålig? :va

edit: vad har hänt med dej nu då shoik?
vart bortrest i nån månad? har ju inte vart spec. "rensat" på sistonde & nu är det mesta borta. inget negativt, tror bara att som moderator så är det nog enklare om man rensar lite då & då, inte allt på en ggn :rolleyes:

Har du inte märkt stämmningen, folk sitter och blir irriterade på varandra, och sedan kommer dom negativa vinklarna o kommentarerna ut på resten av trådarna iaf.
Nope har mycket och göra, samt attjag inte längre orkar med det här forumet längre. Helt ärligt så blir det inte en ändring så att det här blir en platts för alla med en bra inställning o trevlig attityd så är det kanske min sista tråd.

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
crm skrev:
strängare regler tycker jag. banna alla som spammar och bara skriver ammasa onödigt skit.. bra skriver mm :tummenupp

mmm som vadå för regler?
ändå ingen som läser dom, alltså 125 delen är nog den ända delen på forumet som moderatorerna måste sitta och rensa inlägg i trådarna, dom andra delarna så får moderatorerna mer stänga eller flytta trådar.
Så varför kan man inte bara låta bli att skriva om man inte har något bra att komma med istället. skulle bli en bättre stämmning och mindre jobb, fan även fast det är tre moderatorer på den här delen så är det ett heltidsjobb för varje moderator att sitta o rensa trådar. Fan det ska väll inte behöva vara så.
Menar på att om folk skulle ta sina onödiga inlägg o ta dom på msn eller Pm, eller helst av allt skita i dom så skulle det nog bli bättre.

Visst har väll spamm o ot minskat i trådarna sen ot tråden kom upp, men njaaaa det är fortfarande så att folk inte kan hålla sig till ämnet eller skriver något onödigt i överflöd så att man måste radera.....

blír så jäffla trött på det :död

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
shoik skrev:
Har du inte märkt stämmningen, folk sitter och blir irriterade på varandra, och sedan kommer dom negativa vinklarna o kommentarerna ut på resten av trådarna iaf.
Nope har mycket och göra, samt attjag inte längre orkar med det här forumet längre. Helt ärligt så blir det inte en ändring så att det här blir en platts för alla med en bra inställning o trevlig attityd så är det kanske min sista tråd.

jo, det har du nog rätt i var ett tag sen jag var in i ot tråden :rolleyes:

& nu måste jag ju bara ställa en ot fråga om du ska lämna oss, var du ner till lunda i sommras? om det är dej jag tänkte på så åkte ni ju på en dtr-04 & en 98-03? :rolleyes:

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Offtopictråden lockar läsare = Läsare läser även andra trådar när dom är i 125-delen = Fler ospammiga svar i andra trådar.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag förstår inte varför man ska ha en spamtråd. Detta är sporthoj.com! Vill man spamma om helt andra saker finns det miljoner andra forum att göra det i.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Biifer skrev:
Jag förstår inte varför man ska ha en spamtråd. Detta är sporthoj.com! Vill man spamma om helt andra saker finns det miljoner andra forum att göra det i.

Inte roligt att spamma med folk man inte har någon som helst anknytning till. Men visst, förstår er som är emot allt vad spam heter.

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
shoik skrev:
mmm som vadå för regler?
ändå ingen som läser dom,

exempel på regler. hm vad har vi problem med SPAM å skit onödiga inlägg mm

regler ska man inte bara ha en tråd som de står va man inte får göra. om nån inte följer dem så blir man bestraffad.

så banna alla jävlar som inte gör annat än att spamma å sånt.

Therudeboy

Guest
Biifer skrev:

Det där har jag förespråkat på det "riktiga" forumet ett antal gånger.

Har nu läst igenom spamtråden, så som folk beter sig där tycker jag en moderator borde stänga den för alltid. Och den stilen ni kör mot H4 är förjävlig. Aldrig sett honom göra nåt dumt, men iofs alla klarar sitta o kaxa bakom en skärm. Vad mer kan man förvänta sig av småkids som knappt är torra bakom öronen!

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Tjet skrev:
Inte roligt att spamma med folk man inte har någon som helst anknytning till. Men visst, förstår er som är emot allt vad spam heter.

Tjao förstår inte varför man skulle snacka med sina kompisar om vad man gjorde i går vid korvkiosken i en tråd som handlar om miniblinkers.. Fan ring varandra eller snacka på msn

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Therudeboy skrev:
Det där har jag förespråkat på det "riktiga" forumet ett antal gånger.

Har nu läst igenom spamtråden, så som folk beter sig där tycker jag en moderator borde stänga den för alltid. Och den stilen ni kör mot H4 är förjävlig. Aldrig sett honom göra nåt dumt, men iofs alla klarar sitta o kaxa bakom en skärm. Vad mer kan man förvänta sig av småkids som knappt är torra bakom öronen!

Word.

Man undrar liksom vem som är mognast av oss. :tummenupp Och i det här fallet kan jag lugnt säga att det är jag, för jag blir påhoppad varje dag här, eller blivit... typ: Moppefucko, åsna, idiot osv.

Själv har man aldrig skrivit något tillbaks, eller jo på msn när några medlemmar här på sh berättade för mig att jag blivit hackad och skickat massor med print screenshots till mig, de var inblandade.

Iallafall, där brast tålamodet och det är inte konstigt. Nåväl, allting bortglömt för min del... men de andra verkar inte kunna släppa det.

Last edited:

Therudeboy

Guest
H4 skrev:
Word.

Man undrar liksom vem som är mognast av oss. :tummenupp

Det är ju inte ens fel att två träter. Sen vem som börja osv är ju skitsamma. Tycker alla kan iallafall lägga ner kompaniknullet på H4 och H4 uppför dig som dom andra vill så man slipper läsa mer skit. Känner inte dig men gillar inte stilen dom använder.

Väx upp alla och sluta upp med personagnreppen.

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Alltså hela situationen som uppstått är ju helt fel, jag tror inte en sekund på att OT tråden skulle ha lockat hit andra läsare som sedan hållit sig till trådarna i andra sammanhang, knappast.

Alltså sen personangreppen som varit här på forumet hör för FAN INTE HIT!

dett ska vara ett forum för alla hojjåkare alt. dom som har intresset, det ska för fan inte behöva vara en massa OT det ska gå att hålla trådarna rena ändå. och det är upp till användarna inte moderatorerna.
ska det behöva vara så svårt att låta bli att lägga in ett onödigt inlägg? skriv inte överhuvudtaget då.

Verkar ju som om rätt många här inne villl vara så mogna o uppväxta från mopeder osv. Bete er som folk då och låt bli, med allt spamm, ot o andra onödiga inlägg.
startar någon en tråd där dom vill ha hjälp, skit i att svara om ni inte har något konkret att komma med. Svårare än så är det inte!

dom argument jag fått hitils tycker jag inte håller, ni får alltså nästan komma med något bättre. liksom man ska ju inte behöva ha en massa skitsnack på ett forum o det är ju faktiskt upp till varje använadare att se till...

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
shoik skrev:
1. Alltså hela situationen som uppstått är ju helt fel, jag tror inte en sekund på att OT tråden skulle ha lockat hit andra läsare som sedan hållit sig till trådarna i andra sammanhang, knappast.

2. Alltså sen personangreppen som varit här på forumet hör för FAN INTE HIT!

3. dett ska vara ett forum för alla hojjåkare alt. dom som har intresset, det ska för fan inte behöva vara en massa OT det ska gå att hålla trådarna rena ändå. och det är upp till användarna inte moderatorerna.
ska det behöva vara så svårt att låta bli att lägga in ett onödigt inlägg? skriv inte överhuvudtaget då.

4. startar någon en tråd där dom vill ha hjälp, skit i att svara om ni inte har något konkret att komma med. Svårare än så är det inte!

1. jo, det blev något bättre i början. men du har rätt, det är lika kasst nu :mad:

2. håller jag med om :tummenupp men en del är ju så dumma :hihi

3. det håller jag absolut med om :tummenupp jag tyckte det var för jävligt när man började här, men sen flöt man lixom bara med, förlåt :(

4. så skulle det ju vara men en del (som jag nämt ovan) ställer ju så fruktansvärt dumma frågor :fatta!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...