Varför har jag stängt OT tråden?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jag som hade lust att spamma nu! :4skrika
Aja, life's a bitch.

Steweweowoewe >> Nej, du är inte nya H4:a, du börjar bättre dig. :rolleyes: :pannkyss

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Ähh va faan öppna trådjäveln igen! As rolig ju. Frågar här istället, nån mer som är full?

Jag och granath_ var fulla ikväll men granath_ drog hem till sin platsbror och sov medans jag åkte på ghetto fest.. jobbigt när 10 småturkar kommer fram, ehy du bor i hemlingby det bor många rasister där. So? sKa vi spöa dig.. ja visst

Max du vet inte vad du gick miste om.. tur att dom inte försökte när jag hade hela "sk" men mig :tungan

Go natt bigmoppers!!

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
steffo skrev:
Ähh va faan öppna trådjäveln igen! As rolig ju. Frågar här istället, nån mer som är full?

Max du vet inte vad du gick miste om.. tur att dom inte försökte när jag hade hela "sk" men mig :tungan !

hahaaha, ursäkta ot:n nu men måste ju bara svara på detta.

fan jag decka ju i dannes badrum, först spydde jag som en fjolla sen la jag mej & sov i badkaret med duschen på. mohahahaha, jävla import öl! :tummenupp :yoparty

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
granath_ skrev:
hahaaha, ursäkta ot:n nu men måste ju bara svara på detta.

fan jag decka ju i dannes badrum, först spydde jag som en fjolla sen la jag mej & sov i badkaret med duschen på. mohahahaha, jävla import öl! :tummenupp :yoparty

Nää spydde du fjortisjävel? :hihi inga kort på dig?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Ett levande bevis på att spammet flyttar från OT-tråden till övriga forumet... ?

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Tänkte bara bidra med lite klagande från min del också.. :arsele

Jag, med andra som jag känner, brukar inte ens besöka 125-delen längre på SH.
Den är så satans full med skit och löjliga kommentarer ÖVERALLT så man blir fan bara förbannad av att läsa det. Och det verkar som om det bara är en grupp 125-åkare som ens postar på 125-delen nuförtiden.
Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
redlime skrev:
Tänkte bara bidra med lite klagande från min del också.. :arsele

Jag, med andra som jag känner, brukar inte ens besöka 125-delen längre på SH.
Den är så satans full med skit och löjliga kommentarer ÖVERALLT så man blir fan bara förbannad av att läsa det. Och det verkar som om det bara är en grupp 125-åkare som ens postar på 125-delen nuförtiden.
Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå...
instämmer.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Mikael Cagiva skrev:
Då är vi två. Har inte läst/skrivit just något i 125-delen på ett minst ett halvår...

Det var detta jag tänkte på
"Den där satans Spamm-tråden tycker jag personligen kan få vara öppen om folket vill (men jag har dock nästan aldrig brytt mig om att kolla i den) men för hel**te... Håll en mogen nivå..."
Annars är jag på 125 delen ibland själv. :rolleyes: Man har ju trots allt 125a än sålänge.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...