NoicE skrev:Dom är "runda o fina"
Ungefär som en urringning? Man vill se dom "runda o fina" godsakerna?
Hagster skrev:Ungefär som en urringning? Man vill se dom "runda o fina" godsakerna?
Hightuned skrev:Hur kan man förstöra den snyggaste japanska motorcykel som någonsin byggds på det här vistet?. Fy faan va smaklöst! Kan tillläggas att han har begärt 128300:- för missfostret!
aha, på så vis. Kanske jag anade nåt helt annat som du misstänkte att någon annan skulle tycka oxå. För att sköja till det lite. Eller så va det bara helt påhittat allting? Nåväl. Jag vet inte vad jag misstänkte när du skrev ditt inlägg. En komplikation uppstod iallafall.Remus skrev:Jag vet att jag misstänkte det när jag läste hans inlägg, men kände mig ändå manad att kladda dit en: :kocko
Dock går det inte att ta miste på att du inte hade någon aning om att jag misstänkte det när du skrev ditt inlägg...
:kocko
Hightuned skrev:Hur kan man förstöra den snyggaste japanska motorcykel som någonsin byggds på det här vistet?. Fy faan va smaklöst! Kan tillläggas att han har begärt 128300:- för missfostret!
hållundan skrev:misstänker att det låg en hel del ironi i triple's inlägg... Men jag vet inte.
triple skrev:Nej, jag är inte ironisk! Jag tycker på allvar att man svenska försvaret skall åka dit och med vapenmakt, dela landet i två! Sedan skall Skanska komma och gjuta en fin hög mur också.
Ett land där man förstör hojar på det viste borde inte få finnas, jämna det med maken och utplåna dess invånare!
Nej, jag är INTE ironisk, vad får dig att tro det
HanneZ skrev:Tyskarna gav oss Autobahn så de är förlåtna
hållundan skrev:Varför vill man se däcket?
Remus skrev:Slutligen denna....
Emmi skrev:De gör så för att man ska se däcket talade tyskarna om för mej i somras när jag var på Sachsenring & MotoGP...
Tysken skrev:Den här då? Kolla gaffel och sving!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|