n'Lasse skrev:
Det är alltid så när jag är ute och kör med bilen. Ingen ser att jag hejar. Värst var det nog för ca en timme sedan när jag mötte Krypotoniten och jag hängde ut med hela överkroppen genom rutan och vinkade och skrek som en galning men icke!
Har ni andra också sådana problem? Jag vet dock att *jag* hejar på URR:are i bil. Sphyrna har jag hejat på en gång t ex.
/En som undrar
Vänd på steken och tänk efter. Hur många URR:ares bilar känner du igen? När du sitter på hoj, är du inte mer fokuserad på din egen säkerhet än att titta dig omkring på eventuella "kändisar" i bilar? Jag håller med Taz, Läckra Babes har man alltid ögon för.
När vi URR:are träffas är det som oftast med våra hojar och iklädda våra skinnställ (vissa har allväderställ). Jag skulle kunna missa någon även om man gick på samma gågata utan MC tillbehören, tänk då hur svårt det blir om man möter någon som kommer i en okänd bil. I mitt fall så vet jag att du har en SAAB 95 kombi och i den obestämbara färgen som jag inte minns om den är gråaktig eller grönaktig. Bilen i sig är så pass vanlig så bara det har du emot dig för att bli igenkänd.
Samma sak gäller när jag kör bil, en grön passat kombi, jag möter ju flera sådana varje dag, mao väldigt vanliga. Annat är det när jag kommer på min röda BMW R1100S, för så vitt jag vet är jag ensam i Uppsala om en sådan.
/Simba