Varför inga hojar?

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Hej, jag håller för tillfället på att söka efter en ny hoj...nån mer än jag som märkt att det finns en stor lucka på 125 marknaden mellan -93 och -97?
Innan och efter dessa år finns många till salu, men när såg du en -95a till salu senast? :confused:

Knepigt enligt mig...nåt mer som är knepigt är att dom flesta fortfarande begär över 20 000:- för hojar från -97...nästan lika mycket som för en som är 5 år nyare!

Bara jag som tycker så här?

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
bossjan skrev:
Hej, jag håller för tillfället på att söka efter en ny hoj...nån mer än jag som märkt att det finns en stor lucka på 125 marknaden mellan -93 och -97?
Innan och efter dessa år finns många till salu, men när såg du en -95a till salu senast? :confused:

Knepigt enligt mig...nåt mer som är knepigt är att dom flesta fortfarande begär över 20 000:- för hojar från -97...nästan lika mycket som för en som är 5 år nyare!

Bara jag som tycker så här?
Själv tror jag det beror på att mellan 93 å 97 så va de för dyrt att köpa hoj/ta kort/försäkra osv, så det köptes helt enkelt inga.
Vet själv att i slutet på 96 så sjönk Yen:en så kraftigt att en TRX som kostade 99 000 i början på året men på slutet nästan sjunkt 15 000.
Så ja slog till å köpte en :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...