när man racar får man ju räkna med att man kan bli överkörd ibland.. och inte så kul att köra över en passagerare det är min uppfatning och du lär ju aldrig få skjusa nån på en svensk bana tex örebro..
Sant sant
Det är ju inte direkt så att man har tänkt tävla med skjuts. Vi startade sist i det där träningsheatet för att jag inte ville köra det och hon ville åka.
Sen får man köra med skjuts på många banor i Sverige, jag har sett det på de flesta roadracingbanor. Det var ju ingen offroad här ju
Det finns gränser för vad som är vettigt och inte vettigt. I slutändan så är det upp till den som åker med om den vill riskera det eller inte. Att köra över någon är aldrig kul.
Så jävla king Olle
Fasen vad kul grej. Du hade bra flås ändå. Jag skulle inte vilja vara den som blir omkörd av dig med skjuts
Tokerier är kul
/Mange
Bästa tid med skjuts var ~2,5 sek efter vad jag åkte ensam, och som jag sa tidigare så kör man med marginal när man är två. Hade inte ställt om hojen nånting heller, gör man det och verkligen ger allt så borde det gå åka ganska lika tider med skjuts