Varför inte åka två?

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
2 röda och en gul
Jag fick en åktur med Lindén på mantorp.... Bara att slappna av och njuta
mikael nilsson (crazymike) körde med sin gsxr orginal 1000 kubikare förra sommaren med filip backlund bak runt gelleråsen på 1min 9sek skapligt inte många i rookie 1000 som hänger med där ens!!!!!!
 

Bifogat

  • mt.jpg
    mt.jpg
    72.5 KB · Visningar: 102

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Det ÄR apskoj att åka bakpå någon som är duktig, och kör aktivt. Särskilt på bana faktiskt :) .

Malin103 skrev:
... jag hade önskat att vi hade gjort det nu när vi var iväg, eftersom det är olika att åka ikull med olika människor så känns det bra att göra det en gång så man vet hur kan som kör beter sig..
Det här stycket hoppas jag dock att jag missförstår?? Det finns väl ingen som vill vurpa frivilligt? :va
 

Malin103

Ett liv utan galenskap, inget för mig..
Gick med
5 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Bakpå Aprilia SXV450 -07
Det ÄR apskoj att åka bakpå någon som är duktig, och kör aktivt. Särskilt på bana faktiskt :) .


Det här stycket hoppas jag dock att jag missförstår?? Det finns väl ingen som vill vurpa frivilligt? :va

Roligt att höra att det finns fler som tycker det:)

Nja, jag skulle vilja att vi hade vurpat när vi var på banan, mindre risker då.. Så att jag får känna hur han som kör beter sig..
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Malin103 skrev:
Nja, jag skulle vilja att vi hade vurpat när vi var på banan, mindre risker då.. Så att jag får känna hur han som kör beter sig..

Känna hur han som kör beter sig? Här får jag nog inte ihop det. Förklara gärna. :)

Oftast är det mindre risker att vurpa på bana - ja - men med lite otur kan det göra minst lika ont, därför jag inte förstår hur man kan vilja vara med om nåt sånt?


/:kryckor

.. och ja - jag tycker du ska hålla hårt i Olle :D, för alla är inte lika duktiga som honom och en vacker dag vill du inte åka med vem som helst längre.. :detgörontattvurpaävennärmansitterbakpåsmiley
 

Malin103

Ett liv utan galenskap, inget för mig..
Gick med
5 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Bakpå Aprilia SXV450 -07
Känna hur han som kör beter sig? Här får jag nog inte ihop det. Förklara gärna. :)

Oftast är det mindre risker att vurpa på bana - ja - men med lite otur kan det göra minst lika ont, därför jag inte förstår hur man kan vilja vara med om nåt sånt?


/:kryckor

.. och ja - jag tycker du ska hålla hårt i Olle :D, för alla är inte lika duktiga som honom och en vacker dag vill du inte åka med vem som helst längre.. :detgörontattvurpaävennärmansitterbakpåsmiley

Jag har åkt med en hel del olika människor, och även åkt ikull en hel del, men aldrig med Olle, och aldrig heller på en sådan hoj. Alla som åker ikull gör de på olika sätt, vissa gör det med en viss tanke när det likas går åt fanders, Olle är en sådan männsika och för att jag då ska veta hur jag ska bete mig för att för det bästa möjliga utav det så skulle jag vilja att vi åkte ikull, och då gärna på bana eftersom det är mindre farligt..

Självklart kan det göra minst lika ont, det räknar jag som inte hit, grejen är den att det är sällan lastbilar och annan tung trafik som kan vilja köra över en håller till på banan..
Jag skulle vilja vara med om det för att till en gång då vi kanske åker ikull på vägen kunna göra det bästa av det..

Var inte orolig, jag kommer hålla hårt i honom, men det har inget att göra med hur duktig han är på att köra och det faktum att han har samma intresse som jag, det kommer mer som en bonus..
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
när man racar får man ju räkna med att man kan bli överkörd ibland.. och inte så kul att köra över en passagerare det är min uppfatning och du lär ju aldrig få skjusa nån på en svensk bana tex örebro..

Äh Olof är väl inte mindre värd än sin tjej, och hon har säkert själv valt att åka med?!
Jag och DonQ åkte runt på en K5 på Atorp med knäskrap o grejer. Hur kul som helst att köra om folk här o var, och jag förstår hur Olof flinar innanför hjälmen när han kör om vanliga "soloförare".
 

Malin103

Ett liv utan galenskap, inget för mig..
Gick med
5 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Bakpå Aprilia SXV450 -07
Äh Olof är väl inte mindre värd än sin tjej, och hon har säkert själv valt att åka med?!
Jag och DonQ åkte runt på en K5 på Atorp med knäskrap o grejer. Hur kul som helst att köra om folk här o var, och jag förstår hur Olof flinar innanför hjälmen när han kör om vanliga "soloförare".

Klart jaag själv har valt det.. ibland får jag tom. tjata lite.. Det är hellre så att han är MER värd..

Låter ruskigt kul:) :)
 

Ceder

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Ort
Piteå
Hoj
Fz1 Turbo
Klart jaag själv har valt det.. ibland får jag tom. tjata lite.. Det är hellre så att han är MER värd..

Låter ruskigt kul:) :)

Å så kommer kärleks fjäsk :tungan

Skit coolt var det iaf! Min gumma slutade åka när vi fick barn men hon var nog ungefär som du. Fick jag ett slag i var det för att hon ville att jag skulle gasa mera :tummenupp
Enda hon inte gillade i början var när man wheela med 750 var att hon tyckte det känndes som att vi skulle slå över.
 

Malin103

Ett liv utan galenskap, inget för mig..
Gick med
5 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Bakpå Aprilia SXV450 -07
Å så kommer kärleks fjäsk :tungan

Skit coolt var det iaf! Min gumma slutade åka när vi fick barn men hon var nog ungefär som du. Fick jag ett slag i var det för att hon ville att jag skulle gasa mera :tummenupp
Enda hon inte gillade i början var när man wheela med 750 var att hon tyckte det känndes som att vi skulle slå över.

Precis som det ska vara:)
Det är lite otäckt ibland, men eftersom jag absolut inte har någon koll så får jag bara hålla i mig och hoppas att han som kör har det:)
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Fan karln, du har ju hittat dröm kvinnan!!!:yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top