Känna hur han som kör beter sig? Här får jag nog inte ihop det. Förklara gärna.
Oftast är det mindre risker att vurpa på bana - ja - men med lite otur kan det göra minst lika ont, därför jag inte förstår hur man kan vilja vara med om nåt sånt?
/
.. och ja - jag tycker du ska hålla hårt i Olle , för alla är inte lika duktiga som honom och en vacker dag vill du inte åka med vem som helst längre.. :detgörontattvurpaävennärmansitterbakpåsmiley
Jag har åkt med en hel del olika människor, och även åkt ikull en hel del, men aldrig med Olle, och aldrig heller på en sådan hoj. Alla som åker ikull gör de på olika sätt, vissa gör det med en viss tanke när det likas går åt fanders, Olle är en sådan männsika och för att jag då ska veta hur jag ska bete mig för att för det bästa möjliga utav det så skulle jag vilja att vi åkte ikull, och då gärna på bana eftersom det är mindre farligt..
Självklart kan det göra minst lika ont, det räknar jag som inte hit, grejen är den att det är sällan lastbilar och annan tung trafik som kan vilja köra över en håller till på banan..
Jag skulle vilja vara med om det för att till en gång då vi kanske åker ikull på vägen kunna göra det bästa av det..
Var inte orolig, jag kommer hålla hårt i honom, men det har inget att göra med hur duktig han är på att köra och det faktum att han har samma intresse som jag, det kommer mer som en bonus..