Diablo
Fulare än någonsin
GSXR1100R skrev:Vissa menar att man MÅSTE gasa som satan bara för att man skaffat en räcer...
Måste man inte?? Jag har blivit lurad!
Vänta nu lite... nu har jag ju en ursäkt...
GSXR1100R skrev:Vissa menar att man MÅSTE gasa som satan bara för att man skaffat en räcer...
Ännu en RRFA vad betyder Relapse, varva någon eller.Relapse skrev:Jag ska just till att börja köra bana samtidigt som jag tänker fortsätta att köra gata. Tanken är att jag kan ta det relativt lugnt i trafiken och kunna gasa av mig och ha kul på banan.
Självklart är anledningen till att man kör hoj öht att man har skôj!
Så fort det slutar att vara det så tänker jag ta upp någon annan hobby. Sa någon nåt om knyppling? Är det kul?
GSXR1100R skrev:Ännu en RRFA vad betyder Relapse, varva någon eller.
Relapse skrev:Om man tittar i ett Engelsk-Svenskt lexikon så står det att Relapse betyder "Återfall " eller "Återfalla ", och det stämmer rätt bra då jag blev en återfallsknutte förra året efter 10 års uppehåll med hojåkandet. Därav "nicket". Men om jag varvar dig på banan så får jag väl byta nick till "Re-lap" eller nåt.
GSXR1100R skrev:Varva mig
Du ska få jobba det lovar jag digRelapse skrev:Hetsa inte upp sig, gamle man. Jag sa: om jag varvar dig.
Jalle skrev:Finns ju inga referenspunkter här nere i söder, bara åkrar.
Inga sjöar, skogar, daler eller berg, då är det inte så lätt att hitta.
...SIZE]
Jalle & Crille är ständigt på irrvägar, tydligen svårt att vara utsocknesChrille skrev:Det är ju det jag säger!! VARJE gång jag åker vilse! Fan ska till Höllviken och hamnar i Svedala, ska till Daniel för tredje gången och hamnar inne i Malmö ..... jag menar, vad fan är det för sadister som njuter av att skylta svårt i det där landskapet...
Bingo skrev:Det var mycket ljug i en och samma tråd. Säg hellre som det är - dvs att ni kör RR för att ni är dumma i huvudet.
Relapse skrev:Härligt inlägg, Xeno!
Kul att veta vad som väntar en. Jag har precis börjat att slänga ut pengar på mitt intresse för RR. Fast jag kan meddela att kappsegling, som jag höll på med för några år sedan, också drar iväg kostnadsmässigt. "Det är som att stå i duschen och riva tusenlappar" som någon sa.
Relapse skrev:Härligt inlägg, Xeno!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |