Infinity666
Ny medlem
Ok, jag ändrar då... Vinner man en årsförbrukning pizza??
Den som skriver 500:e inlägget vinner en ny hoj eller???
Japp, går att få i mörkgrå sidenmatt mot ett par Selmor från din pheta degrulle !
Hahahaha, jag missade visst det i planeringen
Det var någon som tyckte man skulle kika på italienskt men sen blev det helt tyst!
Ducati 1198 kanske?
Jag tycker vi skall satta upp tydliga regler för när hojen blir gammal skit så man kan hålla sig med bra skit och slippa skämmas när man står utanför kiosken.
Vobbelstaket på 220+ kg, moderat effekt, taskig chassigeometri, dåliga bromsar och gashänstendenser är mycket fränare än nytt scheisse
Det ska bara en brottningsmatch att köra hoj! Den ska brottas ner i kurvor och pressas för att få upp farten! Inte svänga av sig själv... De e mesigt
Jag betalar inte ens vägskatt på några av mina hojar Sug på den PizzabagarenBra idé faktiskt!
Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.
Problemet är ju bara att likväl som man ljuger om sin egen ålder så kan folk ljuga om årsmodellen på hojen och obehöriga fattiglappar kan således komma åt den delen av forumet och fortsätta sprida sin 90-talsdynga.
Ett ytterliggare problem är ju att jag som är utan hoj inte heller skulle komma åt den forumdelen men det är ju bara en tidsfråga så är det löst.
Nä, jag skickar nog ett PM till moderatorerna här på SH och föreslår detta!
Bra idé faktiskt!
Man skulle även kunna ha separata forumdelar här på SH för de som kör nytt eller ganska nytt.
Moderatorerna skulle kunna ge folk rättigheter till den forumdelen beroende på vilken årsmodell man har.
Bäste BMW R90s! Jaahå, va säger man till en sån värsting te skattesmitare dårå: Va bra o lyllos dig! läs:skatttilletttotaltvärdeavenkebabrulleutansås
Vad åker du själv på?
Stort och rött....hmmmmm? Boss Hoss kanske
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |