Vet precis efter lite arbete i paint hur jag ska modda min hoj i sommar!
![]()
Varför har alla "nysvenskar" dyra bilar med en musikanläggning som kostar 20 000+?
Notera att jag [FONT=Arial, Helvetica]hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer[/FONT]
Haha, nej för fan kungsvea, sluta få mig att tänka på fuckotidenJAg vill inte erkänna, men jag hade en 10" bas och två stycken 6" diskanter i min moppe, en Baotian
Det roliga är att jag var skolans kung, men det kan jag på fullt allvar inte förstå idag, men då var det coolhetsfaktor 1000.
Nej sluta dra upp massa fuckosaker nu kungsvea, jag mår bara dåligt när jag tänker tillbaka![]()
![]()
haha satt precis å tänkte det samma2853939Vet ni vad det mest komiska med den här tråden är?!Att ni grabbar tar åt er!
![]()
hahahaha2858861Du behöver väll inte tänka tillbaka speciellt lång, Fundera bara på vad du har gjort den senaste veckan![]()
![]()
haha satt precis å tänkte det samma
hahahaha![]()
snälla länka den filmen!
haha satt precis å tänkte det samma
hahahaha![]()
snälla länka den filmen!
@ denniss
http://sporthoj.years2.com/Other/Moppefuckofilmen.wmv
kålla den där filmen.. behöver jag skriva namnen?
jag förstår det åsna, försökte bara vara lite rolig2859091Är david här den enda som inte förstått att denna film är ironisk och hånfull mot alla moppefuckon?
Förövrigt så har denisss redan sett filmen och tyckt att den var rolig![]()
jag förstår det åsna, försökte bara vara lite rolig
Varför ställer du den här frågan här? Bara för att vi är yngst på forumet? Du kunde ju likagärna ha ställt frågan i vilken annan forumdel som helst. Men nu ska du få veta eftersom det var ett år sen man va moppepojke. Jag själv hade inte cd spelare i min moppe(Hade en crossmoppe). Men dom som har det vill vara coola och tillexempel om man är på en moppeträff så har man stereo i moppen så höjs ju coolhetsfaktorn med 100%, oavsett hur ful moppen är. Sen om den sitter på en asHefTiG moppe så blir man ju stadens moppekung på ett kick.
JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?
EDIT: Stavar som ett
EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!
JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?
EDIT: Stavar som ett
EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X