Varför kör ni med musik i moppen?

Vinne

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
KTM 660 / ER6-N
haha min polare hade det i sin neos det var skönt ibland när man var ute o chillade. satte man i mobilen o han dunkade rätt fint (mds) ::tummenupp

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
Vet precis efter lite arbete i paint hur jag ska modda min hoj i sommar!

PICT4769%20skaladSPEAKERRS%20copy.jpg

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Hahha fan vad komiskt att folk tar åt sig. Det är väll inget att skämmas över egentligen?:D Kan stolt meddela att jag och ett par polare byggde stereo i en MT5:a för ett par år sen. Det var det minsann ingen i skåne som hade då!
Man ville ju vara så speciell som man kunde med sin lilla moppe.

För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och dum!

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Varför har alla "nysvenskar" dyra bilar med en musikanläggning som kostar 20 000+?

Notera att jag [FONT=Arial, Helvetica]hyser egentligen inget personlig agg mot dessa personer[/FONT]

För att kebab säljer bra...

Fanjunkarn

Än så länge lever jag.
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Lever på hoppet om mellanklass
Haha, nej för fan kungsvea, sluta få mig att tänka på fuckotiden:4skrika JAg vill inte erkänna, men jag hade en 10" bas och två stycken 6" diskanter i min moppe, en Baotian:D Det roliga är att jag var skolans kung, men det kan jag på fullt allvar inte förstå idag, men då var det coolhetsfaktor 1000.

Nej sluta dra upp massa fuckosaker nu kungsvea, jag mår bara dåligt när jag tänker tillbaka:mad: ;)

Du behöver väll inte tänka tillbaka speciellt lång, Fundera bara på vad du har gjort den senaste veckan :gnissla :D

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2859091 Är david här den enda som inte förstått att denna film är ironisk och hånfull mot alla moppefuckon?:va

Förövrigt så har denisss redan sett filmen och tyckt att den var rolig:tummenupp
jag förstår det åsna, försökte bara vara lite rolig

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Varför ställer du den här frågan här? Bara för att vi är yngst på forumet? Du kunde ju likagärna ha ställt frågan i vilken annan forumdel som helst. Men nu ska du få veta eftersom det var ett år sen man va moppepojke. Jag själv hade inte cd spelare i min moppe(Hade en crossmoppe). Men dom som har det vill vara coola och tillexempel om man är på en moppeträff så har man stereo i moppen så höjs ju coolhetsfaktorn med 100%, oavsett hur ful moppen är. Sen om den sitter på en asHefTiG moppe så blir man ju stadens moppekung på ett kick.

Anledningen till att han riktade sig till dethär forumet kanske e för att folk fortfarande har kvar sinna moppar (jag t.ex) Jag har dock en yamaha Dt. Men Det som du säger e sant. Folk vill höja coolheten. Har två (kompisar) som har stereo i sina moppar (jag som tillverkat båda *stolt*). Den ena va nån jävla kymco och den andra va en peugot trekker (båda såg förjävliga ut) Först ville dom ha det för att dom tyckte att det va coolt. Sen trimmade jag Dt:n (dum som jag va. Går förövrigt NÄSTAN orginal igen.) Och dom kunde inte trimma sina så då fick jag brassa i värre grejjer i deras "paket hållare". Sen räckte inte det så jag fick svarva ur deras variatorer osv så dom gick lite fortare (peugoten va bara dra brickan) kapa blindrör osv Ajja ni vet moppefuckotrimmning.com Dom gick ungefär lika fort som Dt:n Men då kunde dom dra till med "Ajja vi har iaf ljud i våra" Fina motkomentaren blev "Ja men inte fan hör ni ljudet när jag kommer och drar förbi er" (Dt:n Lät Som 99% av alla andra Dt:s Gör). Där har ni vad jag tror För att kompisar driver dom till att sätta i det för att dom ska vara snyggast bäst och vackrast

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

EDIT: Stavar som ett :arsele

EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!

Det är bara nästa generation guldvingechaufförer...

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
JAa, det finns ju nedel moppedister här uppenbarligen, och har sett detta fenomen att man åker omkring med en cdspelare från biltema i sin moppe, vad är annledningen till det, varför inte bara att MP3-sepalre med hörlurar, vem vill höra andras musik, och så är det ju rätt larvigt, men jag anntar att jag kanske missat poängen, eller?

EDIT: Stavar som ett :arsele

EDIT 2: Gäller självklart vespa eller scooter eller vad ni vill kalla det!

Okey? vem bryr sig typ hehe

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska