Kreuger
Team CaWalli Kawasaki Superbike
mr_rockster skrev:Om man har den snyggaste tjejen med snyggaste kroppen på sommaren så funkar det![]()

men visst är väl gräset grönare på andra sidan?.....
mr_rockster skrev:Om man har den snyggaste tjejen med snyggaste kroppen på sommaren så funkar det![]()
Har jag inte den minsta aning om det?.. Jag kan inte kalla mig själv för lite kräsen heller för den delen... Det e inte lätt att hitta rätt, men när det känns så för en stund iaf, varför måste det vara just nu då? ...Flamma77 skrev:Snacka om att klaga vid fel tillfälle!!![]()
Om du har den mista jävla aning om hur svårt det är att hitta någon som är RÄTT och som tycker samma om en själv så skulle du aldrig ha startat denna tråden.(... jag är kanske bara en aning för mycket kräsen... )
Kör på!![]()
Singel kan man alltid se till att bli om skorna ändå inte skulle passa!![]()
Sccchhh!. Säg det inte så högt.. men, jotack. Det kan allt kännas så ibland men jag försökte vara lite politiskt korrekt för en gångs skullKreuger skrev:![]()
men visst är väl gräset grönare på andra sidan?.....
mr_rockster skrev:Har jag inte den minsta aning om det?.. Jag kan inte kalla mig själv för lite kräsen heller för den delen... Det e inte lätt att hitta rätt, men när det känns så för en stund iaf, varför måste det vara just nu då? ...
Flamma77 skrev:... Du får garanterat tillfälle att leka senare...
Chrille skrev:VA?!? Hur positivt romantisk är du då![]()
Flamma77 skrev:Jag har pga tidigare skador bett om att få den delen av hjärnan avinstallerad. Är helt inne på linjen att kärlek är en kemisk obalans i hjärnan och att evig kärlek är undantaget som bekräftar regeln.
(Tills nästa gång...)
Chrille skrev:......varje gång!![]()
Ok när kommer hon?Varför kommer RÄTT brudar vid FEL tillfälle...
AleX skrev:Så sant som det är sagt...
går man till pub, disco, mm och är singel så visar ingen intresse...
gör man det däremot och har flickvän "hemma" så nog fan kommer det fram någon o börjar prata :kocko
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |